Skip to main content

Graag zou ik in contact komen met de gebouwbeheerder van het KPN gebouw aan de Ruiterweg te Castricum.

Hallo @Otto E ,

Er staat vast wel ergens een bordje aan/bij het gebouw met de contactgegevens. 

En zo niet : Meld je dan bij KPNNetwerk : 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

(Je zit nu op het forum van de provider KPN.) 

 

 


Er staat een hek voor en het bordje is zo klein dat het denk ik onleesbaar is van die afstand.

Misschien kan je 0800-0402 bellen om het daar te vragen.


Er staat een hek voor en het bordje is zo klein dat het denk ik onleesbaar is van die afstand.

En vaak is dat het bordje van de hekkenbouwer. 

 


 

Misschien kan je 0800-0402 bellen om het daar te vragen.

Nee, het nummer van KPNNetwerk. (Zie mijn link hierboven) 

 


0800-0150 gaat hier over… Wat is je vraag? Misschien kunnen wij je ook helpen?


Hallo @Otto E , elk gebouw van KPN heeft een bord aan de gevel/omheining met het object nummer. Mogelijk staat er ook een telefoonnummer op.

Zo niet neem dan contact op met de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via 0800-0150.


Er staat een hek voor en het bordje is zo klein dat het denk ik onleesbaar is van die afstand.

En vaak is dat het bordje van de hekkenbouwer. 

 

Ik bedoel uiteraard het bordje wat aan het gebouw vastzit. Als je heel goed kijkt, lijkt het zichtbaar naast de deur. 

Maar goed, om daar nu voor over een hek te klimmen, dat is ook wat teveel gevraagd. 


Op dat bord staat alleen het objectnummer in dit geval is dat 03155  op de ruiterweg 28.

@Otto E kun je aangeven wat hier aan de hand is of je vraag hierover is..

 

Als de vraag is of dit gebouw nog actief is dan is het antwoord ja. 

De omliggende wijk zit direct op deze Centrale, en dit zal ongetwijfeld ook een knooppunt zijn voor de glasvezellijnen en het centrale punt van alle verbindingen in castricum.

Als er andere dingen zijn omtrent het gebouw kan je dit melden bij 0800-0150...