Skip to main content

Hallo. Onlangs kwam KPN monteur, oude GENEXIS glasvezel box vervangen door deze nieuwe "zwarte" (heeft er niets aan, misschien "design by 2y", zie foto), maar maakte de klus niet af wegens geen stopcontact in de buurt glasvezel, en liet mij achter helemaal geen stroomadapter. Geweldig. Oude van GENEXIS is 5V/0.5A, maar werkt niet met nieuwe. Ik heb nu op een andere manier voor stopcontact gezorgd, maar heb geen adapter.
Ik zit in het buitenland, mijn (KPN)mobiel kan KPN niet bellen, kan monteur niet bellen, kan helemaal niks en nog maanden voordat ik weer naar huis ga.
Kan iemand zeggen welke adapter nodig is? Volt en ampère, en misschien de grootte van de DC-cilinderaansluiting? (2,1 mm of 2,5 mm)
Dan kan ik mijn eigen elektricien inhuren om het halve werk van KPN af te maken.
Bedankt

 

 

Hallo @rpardini KPN is vanuit jhet buitenland te bereiken via +31612001200 of via Facebook of via Twitter.

 


Hallo @rpardini KPN is vanuit jhet buitenland te bereiken via +31612001200 of via Facebook of via Twitter.

 

Dank je. Denk je dat ik de euro's moet uitgeven om dat niet-gratis nummer te bellen, is er een kans dat ze de specificaties van de stroomadapter kennen? Ik denk onwaarschijnlijk


Hallo @rpardini je kunt ook in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer  en laatste 3cijfe4s iban achterlaten,dan komt een moderator er binnenkort op terug 


@rpardini Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. En ik zie ook dat er een openstaand ticket is om te zorgen dat dit in orde komt. 

Gister is er een extra contact telefoonnummer toegevoegd.

Mijn verwachting is dat mijn collega's na het weekend contact opnemen. En dan het op die manier geregeld wordt. 

 


Ik vind het overigens wel een hele bijzondere manier van achterlaten zo. Als er een NT achtergelaten wordt dan kan er net zo goed ook de bijbehorende adapter achtergelaten worden, zitten immers bij elkaar in het doosje.. Monteur had namelijk op zijn minst moeten controleren of er signaal binnen kwam door het NT (desnoods met haspel) even aan te sluiten om te checken of alles goed binnen komt. Dat is gewoon standaard procedure, stel er is nu stroom en nog steeds geen signaal dan duurt het weer langer en als de monteur dat gelijk had gecontroleerd dan had ie direct KPN Netwerk in kunnen schakelen.


Meer dan een week. Geen reactie van KPN. Geen contact van monteur, geen contact van KPN. Ik huur een elektricien in om een nieuw stopcontact te installeren, hij deed het, en vond ook de bijgevoegde foto. Ook de (nieuwe) voeding slordig in een hoek gegooid gevonden, ingestoken, en nu werkt mijn glorieuze 1Gbit/s weer. Ik mis XS4ALL enorm.

“Zwarte” glasvezel box is nu 12V/0.5A -- vorige was 5V