Skip to main content

Ik heb gebruik gemaakt van de korting welke word geadverteerd op de website en in de winkels van kpn, nal die van 1e 6 maanden voor 35€. Echter ik krijg die korting niet! Hoe zit dat nou? Worden klanten binnen gelokt en vervolgens geen korting gegeven? Worden klanten op deze manier misleid? Graag ontvang ik antwoord hierop!

Groet,

Nail

Hallo @Nail ,

Dat kan twee oorzaken hebben.  

  1. Of je was al een bestaande klant. Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten. 
  2. Of je hebt gekozen voor een ander welkomstkado.  BV een gratis TV, gratis SuperWiFi of gratis Viaplay.  

Ik was geen bestaand klant, maar een nieuwe klant en ik heb geen welkomstkado gekozen of ontvangen..!


In je contract staat vanaf wanneer tot en met wanneer je hoeveel korting krijgt. Vanaf de eerste factuur moet de korting in werking treden. Heb je dat vanaf de 1e factuur niet ontvangen even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @Nail en welkom op het forum! Mocht je nog niet gebeld hebben, of de facturen hebben bekeken en mocht daar de korting ook niet op staan, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Het IBAN kun je onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ noteren. Die is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators hier. Dan kijk ik met je mee. 🙂


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Kon niet eerder reageren , sorry!

ik heb de door kpn verzochte info in mijn profiel ingevoerd.

ik wacht op jullie reactie


Bedankt voor je gegevens @Nail, ik heb even meegekeken en zie de korting netjes actief staan!

De laatste factuur was wel iets hoger omdat er nog een correctie voor de vorige periode bij op stond. Je betaalt de eerste 6 maanden €40 per maand in plaats van €47,50
Dit was €35 in plaats van €42,50 maar je hebt je abonnement aangepast op  2 februari naar het 100Mbit/s abonnement.