Skip to main content

 

Goedendag 

ik zou graag een WiFi booster van u willen hebben 

want ik heb op de bovenste verdieping. een slecht signaal 

de kpn bevalt me prima ….anders Was ik geen jaren lid van jullie.

MVG superelk 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goedendag 

ik zou graag een WiFi booster van u willen hebben 

want ik heb op de bovenste verdieping. een slecht signaal 

de kpn bevalt me prima ….anders Was ik geen jaren lid van jullie.

MVG superelk 

 

 

Heb je de wifimanager doorlopen?


Ja dat heb ik gedaan 


Ja dat heb ik gedaan 

Hallo @Superelk , en wat was de uitkomst?

 


Met de kpn speedtest 18 MB


Hallo @Superelk gaf de wifimanager  nog een advies?

 


Ja dat ik het moet versterken.  of als ik het zo snel genoeg vond. Nou nee niet echt als het nou 80 mb zou zijn kon ik er nog wat mee


Hallo @Superelk , je kreeg dus geen advies om tegen een zeer speciale prijs 1 of meer versterkers aan te schaffen?


Goedemorgen 

ja dat wel voor 79 euro 2 versterkers 

dat vind ik te duur heb er aan 1 genoeg 

 


Goedemorgen 

ja dat wel voor 79 euro 2 versterkers 

dat vind ik te duur heb er aan 1 genoeg 

 

Hallo @Superelk , dat is spotgoedkoop,normaal kost een set 199 euro.

Ik weet niet of je via de wifimanager er ook 1 kunt bestellen,is soms ook weinig zinvol omdat bij veel modems van KPN de wifi op het modem zelf uitgeschakeld wordt en je er dus minimaal 2 nodig hebt.

Succes


Hallo @Superelk , dat is spotgoedkoop,normaal kost een set 199 euro.

Ik weet niet of je via de wifimanager er ook 1 kunt bestellen,is soms ook weinig zinvol omdat bij veel modems van KPN de wifi op het modem zelf uitgeschakeld wordt en je er dus minimaal 2 nodig hebt.

Succes

Hi @Superelk, als je een advies krijgt voor 2 versterkers, heb ik het vermoeden dat je een modem hebt waarbij de wififunctie volledig over genomen wordt door de versterker(s), zodra je die aansluit. Daardoor zendt je modem zelf géén wifisignaal meer uit. Als je een versterker op de bovenverdieping wil plaatsen, zal je ook alleen vanaf daar een wifi signaal hebben, mocht je er maar 1 aansluiten. Vandaar dat je er 2 geadviseerd krijgt, 1 voor bij het modem om daar de wifi te verzorgen, en 1 voor plaatsing op de bovenverdieping 🙂