Skip to main content

Ik heb een klacht over de service van kpn heb net 5 x gebeld er word gezegt door de BOT ik verbind je door naar een medewerker vervolgens zegt hij de verbinding word nu verbroken.

 

ik zou sinds vandaag 1gbit internet hebben maar ik heb maar 34 mbit dus zou dit graag opgelost zien hiervoor had ik 100mbit

 

maar aangezien je niemand aan de lijn krijgt word het langs de winkel gaan denk waar ze je ook niet kunnen helpen.

Dag @Slechte hulplijn heb je het glasvezelkastje al twee minuten van de stroom gehaald?


Ja heb ik gedaan ook de router maar geen resultaat maar bedankt voor het meedenken


Dat is wel vreemd. Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem? Of via een switch of iets anders?


Hoi @Slechte hulplijn en welkom op het forum! 

Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem? Of via een switch of iets anders?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wifi kan namelijk enorm afwijken van de daadwerkelijke snelheid die je (bekabeld) binnenhaalt. Zou je een bekabelde speedtest kunnen doen? Graag via een internetkabel die rechtstreeks op je modem is aangesloten. Ik ben benieuwd wat daar uit komt.