Skip to main content

Goedenavond,

Ik zou terug gebeld worden door degene die het contract met mij afgesloten heeft, vanwege beloftes die niet nagekomen zijn. Dit is tot op heden niet gebeurd.

Nadat ik een feedback-e-mail van KPN ontving nogmaals het probleem gemeld en ik zou terug gebeld worden. 1 gemiste oproep zonder voicemail. Na googelen zie ik dat dit van KPN is, maar dit nummer mag je niet terugbellen.

Kan ik alstublieft een belafspraak maken?! En dan niet met iemand die op de klantenservice werkt en verder geen bevoegdheden heeft, met alle respect hoor ik heb een heel vriendelijke dame aan de lijn gehad, maar ik heb nu iemand nodig die iets kan betekenen voor me.

Ik ben heel zorgvuldig te werk gegaan vooraf. Als mijn vragen gesteld. Ik vertrouwen abonnement voor tv en internet afgesloten en vanwege goede vriendelijk hulp toen ook met mobiel overgestapt op KPN. Nu heb ik problemen met wifi én mobiel netwerk en ik word maar niet geholpen.

Leest u a.u.b. eerst wat er al aan de telefoon is besproken en belt u mij dan? (En nee ik wil niet zelf de klantenservice bellen want dan kan ik na 50 minuten weer ophangen zonder dat ik geholpen ben) ik wil dat iemand mij belt die mij kan helpen en dit eerlijk oplossen.

mijn klantnummer is:  ********

groeten Margriet de Jong


Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @MargrietDeJong . Welkom op het forum.

Het belangrijkste aspect van dit forum is dat klanten elkaar helpen.  Voor de vraag die jij hebt zijn er verschillende ingangen. 

Je kunt het via sociale media proberen. We zijn actief op facebook en x.