Skip to main content

Zeer slechte service na jarenlang trouwe klant geweest te zijn. KPN kan geen modem aanleveren en komt gemaakte afspraken niet na. Gisteren 2 uur zitten wachten en toen opeens sms ontvangen dat ze pas een week later modem konden komen brengen. Klantenservice denkt dit te kunnen oplossen door nieuwe modem op te sturen door zelfde bedrijf wat niet is komen opdagen en dat duurt ook nog eens lang.

KPN biedt geen oplossing en vindt dat je je maar moet aanpassen aan de levertijden wanneer het hun uitkomt.

Nu al dagen lang zonder internet maar dat kan KPN niks schelen.

 

 

 

Goedemorgen @BenFunke, dat klinkt niet heel goed. Begrijp ik goed dat je een week dient te wachten op een nieuw modem? Als je jouw profiel invult en mij een seintje geeft, kan ik eens kijken wat er aan de hand is en of hier geen andere oplossing voor is. 


Hoi Jeroen,

Profiel is ingevuld hoor graag of je nog wat kan betekenen voor mij want dit is denk niet wat er te verwachten valt van KPN en de klantenservice.

 

 


Voor zo ver ik kan zien zou vrijdag dan alsnog een koerier langs moeten komen. Daarnaast is er 100GB data toegevoegd aan het mobiele abonnement, zodat je eventueel een mobiele hotspot van jouw telefoon gemaakt kan worden om alsnog te internetten.Â