Skip to main content

Hoi,

Ik heb nu ca 5 maanden last van wegvallend internet in de avond. Overdag download ca 95Mb maar in de avond valt hij regelmatig terug naar 2-10Mb. Dit is niet voldoende voor npo plus, pathe.. Wij hebben een bekabelde verbinding. 
ik heb meerdere malen gebeld met de servicedesk en iedere keer hetzelfde script doorlopen☹️ Iedere keer meerdere malen dezelfde vragen en metingen zonder resultaat. 

Daarnaast werd de verbinding ook regelmatig verbroken waardoor het hele verhaal weer opnieuw konndoen☹️
Er zijn 2 monteurs geweest die gedaan hebben wat ze konden tot zover. 
De kaatste heeft een nieuwe experiabox geplaatst en een router. Er zouden nog 24 uurs metingen gedaan worden. Daarnaast voor €200,- superwifi punten geplaatst.


Het leek opgelost maar ba 10 dagen begint het wegvallen weer 30/4 en 1/5.

vandaag 3 keer net de servicedesk gebeld 12 min wachtijd en 2 keer na het hele verhaal verbinding verbroken. Bij de 3e keer werd er gemeld dat ik weer terug moest bellen als het probleem zich weer voordoet wat ik al meerdere keren gedaan heb. 
ik ben nu 16+ jaar klant van kpn zowel mobiel als internet tv waarvan tot 5 maanden terug zeer tevreden maar kom nu op het punt dat ik eraan denk om over te stappen als dit niet snel opgelost wordt.

 

dank en groet

peter

Welkom op het forum, Pjurri! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk. Erg vervelend dat je niet alleen hier last van hebt, maar dat het ook al zo lang speelt. En nu weer terug is gekomen nadat het opgelost leek. Ik weet niet of en wat ik kan doen, maar ik wil in ieder geval voor je kijken. Vul daarvoor alsjeblieft je forumprofiel in en laat even weten hier als je dat gedaan hebt. 

Wat betreft contact met de telefonische klantenservice (of chat) dat kun je het beste doen op het moment dat je daadwerkelijke de supertrage verbinding hebt. Want dan is de kans groter dat ons systeem het probleem ook ziet en dus uitkomt op een monteur of technische melding.


Hoi Erik,

Ik heb het forumprofiel ingevuld.

Ik had woensdag en donderdag weer issues:( Ik heb gisteren weer gebeld en er zou gekeken worden of er vandaag een monteur langs kan komen en zou daarvan nog bericht over ontvangen. Ik heb niets meer gehoord en net weer gebeld en gevraagd om te escaleren. Net een email ontvangen dat ik binnen 3 werkdagen gekontakt ga worden:(

 

Dank en groet

Peter


Dank voor de gegevens en de toelichting. Ik zie het contact dat je gehad hebt op de 8e. De collega heeft op dat moment een klacht ingediend voor je. Dat is ook de aanleiding van de mail die je hebt gekregen dat er contact wordt opgenomen.

Ik heb ook nog even gekeken naar de eerdere technische meldingen. De eerste uit maart, waarbij een monteur is geweest. Daarna weer een in april. Vanuit die melding is een duurmeting uitgevoerd. Daarbij wordt je lijn gedurende langere tijd (in dit geval 72 uur) in de gaten gehouden en doorgemeten. Bij die duurmeting zijn alleen geen problemen gevonden; geen variatie in de lijn, geen verstoringen. Daarna is op de 21e er een monteur geweest. Ik zie ook dat die heeft teruggegeven dat de lijn tussen de centrale en je huis, t/m IS/RA punt verder nagekeken zou moeten worden. Ik krijg alleen niet duidelijk of dit ook gebeurd is. 

Zelf loop ik tegen hetzelfde aan wat collega's ook al hadden, dat het systeem op dit moment geen probleem ziet, dus dat ik ook niet de mogelijkheid krijg om iets te doen. Ik wil je dan ook vragen om het contact vanuit de klacht even af te wachten. Hopelijk kan er op die manier wel een nieuwe monteur gepland worden.