Skip to main content

We hebben in februari dit jaar besloten van Solcon naar kpn over te stappen. De overstap wordt geregeld door kpn.  
Hierbij is een iPad als welkomst kado beloofd. 
Er is geen communicatie naar ons. We hebben nog steeds geen kpn, geen installatie pakket en geen iPad gekregen.
geen info waarom het zo lang duurt. 
Wij hebben al jaren glasvezel, dus dat kan het probleem niet zijn.  Het is inmiddels eind mei… waarom moeten we zo lang wachten op deze overstap? 

Bijzonder verhaal @Ivette Dijk . Heb je wel een orderbevestiging gehad toen je het abonnement bestelde?


Jazeker! Dat is ook gelijk de laatste mail geweest.  Ik heb uit ongerustheid de app gedownload en alvast wat inlog gegevens aangemaakt in de app. 
daar wordt mijn start datum elke keer een maand verder opgeschoven. Van kpn zelf hoor ik helemaal niets 

vandaar mijn vraag hier op het forum. Wellicht dat het verduidelijkt 


Ik raad je aan om toch even te bellen met de klantenservice 0800-0402.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken.  Het is een gratis nummer. 


Hallo @Ivette Dijk en de Ipad krijg je pas als de lijn actief is opgeleverd.

 


HoI @Ivette Dijk . Heb je al even gebeld? 

Het belangrijkste is trouwens dat wat er in die orderbevestiging staat klopt.

Je schrijft dat je al jarenlang glasvezel hebt? Zijn daar in het verleden ook al diensten over geweest? M.a.w. is die lijn al wel eens actief geweest?


Ik ben geen beller, heb mail gestuurd en hier gepost. 
Wij hebben sinds glasvezel hier ligt al glasvezel abo, dus dat kan het probleem niet zijn. 


Ik zie een bestelling staan. De verwachtte opleverdatum is 22-06-2023.

Ik zie tevens de overstapservice staan. Dan blijven je oude diensten werken tot KPN geleverd is. 

De spullen worden doorgaan één week voor de aansluitdatum verstuurd.   Het cadeau wordt pas opgestuurd als je succesvol diensten hebt afgenomen.