Skip to main content

Hoe kom ik aan de juiste incassantennummers van KPN voor de automatische incasso?

Hallo @Yendor 010 ,

Je klantnummer vind je in je facturen. Die staan op MijnKPN, dus daar even inloggen.

Ook vind je het klantnummer bij de KPN afschrijvingen in je bank-app / afschriften.


Sorry, maar het klantnummer is niet hetzelfde incassantenID. 


Ik weet dan niet precies wat jij bedoelt met incassantenID. 

Mogelijk bedoel je het rekeningnummer van KPN. Hieronder staan de verschillende rekeningnummers van KPN. Ter controle kun je zelf ook kijken bij jouw oude afschrijvingen. 

 

Internetbankieren

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Dank je dat je zoveel moeite doet. Ik kan wel betalen, alleen automatisch lukt niet vanwege die id.


Ok, dat verduidelijkt jouw vraag. 

Bij al de abonnementen gebruikt KPN standaard automatische incassos's. Alleen bij Prepaid kun je dit zelf aan/uit zetten (via deze pagina

Als je de incassodatum wilt wijzigen kan dat voor je thuis abonnement via kpn.com/wijzigfactuurdatum en voor je mobiele abonnement via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Als er iets fout gaat met je automatische incasso's voor je thuis of mobiele abonnement kun je met KPN bellen op 0800-0402 en vragen naar de “collections afdeling”. Zij kunnen je daar verder mee helpen!

Gewoon even bellen dus. Dit nummer is doordeweeks open van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag van 8.00 tot 17.00.


Beste @Yendor 010, welkom! Is het gelukt met het advies van Noordzee? Met een belletje moet het inderdaad zo gepiept zijn!