Skip to main content

Ik heb 15 Juli een verzoek ingediend tot het aanpassen van mijn incasso datum naar de 26e van de maand.

Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen, maar tot op heden is er nog niks aangepast.

Althans ik heb vandaag geen factuur ontvangen, dus heb het vermoeden dat het niet aangepast is.

Hi @Scarfish, welkom op ons forum. Als je de incassodatum aanpast, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen als dit niet lijkt te zijn verwerkt. Nu moet ik je zeggen dat het tot maximaal 2 facturen kan duren voordat dit is aangepast, tot die tijd zul je de facturen op de huidige factuurdatum ontvangen. Als je de bevestigingsmail wel hebt ontvangen, dan mag je er van uit gaan dat dit wel goed is verwerkt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Hoi Ron,

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik zal het nog even afwachten.

Ik vind het alleen een beetje raar dat je alleen een bevestigingsmail krijgt en verder niks.

Of krijg je nog mail als de datum is aangepast?


Dat is helemaal goed. Je krijgt alleen een bevestigingsmail van de wijziging, daarna wordt de 2e of 3e factuur op de nieuwe datum geïncasseerd. Mocht het na de 3e factuur nog niet zijn aangepast, trek dan gerust aan de bel. Dan gaan we verder voor je aan de slag!


Reageer