Skip to main content

Elke maand krijg ik een bericht van KPN thuis dat de automatische incasso niet gelukt is, wegens een onjuist rekeningnr. Echter, het juiste rekeningnummer staat genoteerd. KPN mobiel wordt wel gewoon automatisch geïncasseerd, dit met het zelfde rekeningnummer.

Elke maand krijg ik een bericht van KPN thuis dat de automatische incasso niet gelukt is, wegens een onjuist rekeningnr. Echter, het juiste rekeningnummer staat genoteerd. KPN mobiel wordt wel gewoon automatisch geïncasseerd, dit met het zelfde rekeningnummer.

@Maja_Ik heb precies hetzelfde elke maand als in onderstaand Topic van @KL84 

https://forum.kpn.com/internet-9/berichtgeving-onjuist-rekeningnummer-507086

Van de week gebeld of jullie het wilde oplossen maar toen heeft een grappenmaker mijn achternaam gewijzigd van zowel KPN mobiel als KPN Thuis?

Kan iemand dus ook mijn achternaam weer goed zetten in Mobiel en Thuis s.v.p.?

 

Admin: berichten samengevoegd


Hi @Downiekamp33, het is wel degelijk een bijzondere situatie, in ruim 9 jaar bij KPN ben ik dit maar een keer of 3 eerder tegengekomen :wink: Dat jullie dit nu beide aangeven, maakt het niet minder bijzonder, dit komt gelukkig zo goed als nooit voor!

Ik heb je een eigen topic gegeven, zodat ik ook voor jou aan de slag kan gaan. Je KPN Thuis abonnement, dat gaat om het Digitenne gedeelte? Of heb je nog een ander abonnement voor thuis? Bij Digitenne zie ik voor het eerst een mislukte incasso op 30 juni, dat is nog geen half jaar geleden, vandaar de vraag :slight_smile:


@Maja_  schreef: “Hi@Downiekamp33, het is wel degelijk een bijzondere situatie, in ruim 9 jaar bij KPN ben ik dit maar een keer of 3 eerder tegengekomen :wink: Dat jullie dit nu beide aangeven, maakt het niet minder bijzonder, dit komt gelukkig zo goed als nooit voor!

Ik heb je een eigen topic gegeven, zodat ik ook voor jou aan de slag kan gaan. Je KPN Thuis abonnement, dat gaat om het Digitenne gedeelte? Of heb je nog een ander abonnement voor thuis? Bij Digitenne zie ik voor het eerst een mislukte incasso op 30 juni, dat is nog geen half jaar geleden, vandaar de vraag “

Internet heb ik nu nog via Telfort tot jullie het opnemen in mijn KPN Thuis later dit jaar.

Gratis Digitenne via Telfort staat wel al in Mijn KPN Thuis omdat dit een KPN product is.

Het kan zijn dat je niet eerder mislukte incasso's ziet omdat jullie een tijdje niet incasseerde vanwege de storing waardoor ik steeds verkeerde facturen kreeg.

 

Admin: berichten samengevoegd


@Downiekamp33 ik heb jouw berichten even samengevoegd, zodat @Maja_ ermee bezig kan! 


Internet heb ik nu nog via Telfort tot jullie het opnemen in mijn KPN Thuis later dit jaar.

Gratis Digitenne via Telfort staat wel al in Mijn KPN Thuis omdat dit een KPN product is.

Ah, en gaat het nu telkens mis met de factuur van Digitenne? Of gaat het verkeerd bij het internet dat nu nog bij Telfort ondergebracht is? Dit is me nog niet helemaal duidelijk, Telfort kan ik niet inzien dus ik kan niet controleren hoe het daar gaat met de facturen :slight_smile:


@Maja_ Heb bij KPN mobiel en Digitenne zie profiel voor de klantnummers.

Mijn vraag is waarom jullie de eerste letter van mijn achternaam hebben verwijderd in zowel mijn KPN Mobiel als Digitenne en of jullie dat weer willen herstellen.

En of jullie de incasso van Digitenne willen doen en niet elke maand een email sturen dat het rekeningnummer fout is terwijl jullie het juiste rekeningnummer hebben want die staat juist op de facturen en in Mijn KPN en jullie incasseren er ook mijn KPN mobiel al vanaf.

Hopelijk heb je nu alle gegevens en zie je wat er fout is gegaan en kun je dit herstellen.

Als er nog steeds iets niet duidelijk is dan hoor ik het wel!


@Maja_ Wij hebben geprobeerd de factuur te incasseren maar het rekeningnummer is onjuist staat in de e-mails welke ik krijg met een link met een code om direct te betalen om extra kosten te voorkomen.

Standaard e-mail is elke maand hetzelfde.

Betaal altijd gelijk en wis de e-mail dan weer dus heb helaas geen screenshot.


Ik zie dat er al 2 afdelingen bezig zijn met het herstellen van je naam, daar ga ik me dus niet meer mee ‘bemoeien’ aangezien het kan zijn dat het daardoor juist opnieuw verkeerd gaat! Waarom de eerste letter verwijderd is, is me een raadsel :thinking:

Het gaat hier dus om de Digitenne factuur, daarbij zie ik staat dat er een aantal keer een stornering heeft plaatsgevonden om ‘administratieve redenen', welke reden dat precies zou moeten zijn heb ik verder niet inzichtelijk. De keren dat je met ons gebeld hebt, heb je toen de afdeling ‘Collections’ ook gesproken? De collega's van deze afdeling kunnen als enige afdeling binnen KPN wél alles inzien omtrent de betalingen en incasso's. Ik wil je dan ook aanraden om morgen tijdens kantooruren weer te bellen met 0800 - 0402 en dan aan te geven dat je de afdeling Collections wilt spreken. Hopelijk kunnen ze dit daar tot op de bodem voor je uitzoeken!


Het vinkje van automatische incasso aanzetten en de eerste letter van mijn achternaam weer toevoegen is toch geen hogere wiskunde?

Ik snap ook niet waarom jullie mijn achternaam bij zowel mijn mobiele abonnement als bij mijn Digitenne abonnement verwijderd hebben haha.

Als jullie niet willen dat ik ga betalen d.m.v. automatische incasso dan blijf ik wel handmatig betalen hoor.

Het lijken wel pesterijen.

Wel goed dat er meerdere afdelingen nu gaan uitzoeken wie deze problemen veroorzaakt ;-)

Hopelijk veranderd ook snel iemand mijn achternaam weer terug.

Is maar 1 letter intoetsen in het juiste vakje lijkt mij.

Het verwijderen van die letter hadden jullie ook snel voor elkaar bij al mijn abonnementen.

Ik ga wel weer bellen als jij ook niets kan doen voor me.

Komt wel zeer knullig over allemaal!

Ben ervan overtuigd dat alles in een minuutje opgelost kan worden.

Krijg alleen degene die dat snapt, kan en mag nooit te spreken haha.


Vandaag nogmaals gebeld met de klantenservice.

Wat denk je kreeg een keurige medewerker aan de lijn en die verbeterde mijn achternaam op al mijn contracten weer.

Zag de naam een paar secondes later gelijk weer goed staan op al mijn contracten.

Zei dat ik automatische incasso wilde voor Digitenne en dat heeft ze nu ook geregeld.

Dat daar al twee afdelingen de hele week mee bezig zijn zeg.

Zoals ik al dacht paar seconde werk!

Hopelijk gaat de incasso volgende maand goed en is er geen gecompliceerde oorzaak naast het vinkje aanklikken.

We wachten het af :-)


Telfort Thuis is over een paar weken ook KPN Thuis dus dan is de automatische incasso ook gelijk weer geregeld :relaxed:


Vandaag nogmaals gebeld met de klantenservice.

Wat denk je kreeg een keurige medewerker aan de lijn en die verbeterde mijn achternaam op al mijn contracten weer.

Zag de naam een paar secondes later gelijk weer goed staan op al mijn contracten.

Zei dat ik automatische incasso wilde voor Digitenne en dat heeft ze nu ook geregeld.

Dat daar al twee afdelingen de hele week mee bezig zijn zeg.

Zoals ik al dacht paar seconde werk!

Hopelijk gaat de incasso volgende maand goed en is er geen gecompliceerde oorzaak naast het vinkje aanklikken.

We wachten het af :-)

Heel fijn! Ik heb zelf niet iets ‘durven’ doen juist omdat er al door verschillende partijen naar gekeken werd, top dat een andere collega toch de stoute schoenen aan heeft getrokken en dat het nu weer in orde lijkt te zijn :slight_smile:

Laat je weten of het de volgende keer goed gaat met de incasso?