Skip to main content

STOPPEN  met geld afnemen    via een incasso   deze is geblokkeerd  klaar mee!!

 

Straks   bel  vrij of zo iets    klaar met jullie!!

 

*Admin: titel en bericht aangepast i.v.m. huisregels

Het moet maar klaar zijn om de vast klant  in een slecht  daglicht te  zetten  als  wanbetaler!

ik ben  *** sinds  ik   geboren ben al bij de PTT en nu KPN   

en   wens   ook als   een goede  klant behandeld   te worden   !

*** ****   straks    coronavrij    internet en mobiel  maar nooit meer kpn 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Hoi @OPA ENNO NU GOED 

Je zou je taalgebruik een beetje kunnen matigen.


Wat is er voorgevallen waardoor je zo boos bent geworden?


Ik ben heel boos omdat er  nog steeds geld wordt afgenomen  van een betaalrekening   die voor de KPN geblokkeerd  .

Alle rekeningen moeten via de Stadsbank Oost Nederland  lopen 

En niet via de SNS   daar komt mijn maandgeld binnen 

En toch nog  er van afpikken  daar word ik woest van 


@OPA ENNO NU GOED Op welke manier heb je de incasso aangepast?

En hoe lang geleden is dat?

Het kan best dat de incasso al ingepland was op nog je oude rekening nummer en dat dus de wijziging en de incasso elkaar kruiste.

Wijzingen hebben namelijk een verwerkings tijd en het is niet zo dat je iets wijzigt het direct aangepast is.

 

   


Zal best wel goed komen met alles   maar ben er wel klaar mee


Waarom zal ik netjes zijn ?

Mijn leeft geld afnemen  en nog beleeft zijn?

 


Heel vervelend dat dit zo misgaat. Ik neem aan dat uw bewindvoerder dit wel corrigeert door het bedrag (wat U aan kpn betaalt) alsnog op uw betaalrekening te storten.

Heeft uw bewindvoerder zich wel geregistreerd bij KPN zodat het ook inderdaad van dié rekening af kan. Alleen maar die rek.nr. opgeven is niet voldoende. Zie deze informatie.

Opdat een KPN moderator dit kan behandelen zou U uw gegevens vast in willen vullen in uw forumprofiel en niet vergeten onderaan formulier opslaan gebruiken. Reageer daarna even in dit topic.


Hoi @OPA ENNO NU GOED .

Heel spijtig dat er dingen misgaan met betalen. Ik wil graag voor je kijken hoe de vork in de steel zit. 

Ik vermoed dat jij ook een bewindvoerder hebt? Heb jij die hier ook van op de hoogte gesteld?

@PeterG  heeft hierboven gevraagd of je je profiel wilt invullen en ons een seintje kunt geven als je dat gedaan hebt. Ik zie je reactie tegemoet. 

 


Kpn een opdracht voor je !

Zorg dat alle producten  overzichtelijk  worden zodat er goed naar gekeken  door de klanten

Die dat niet zelf kunnen !

Alles via een adres dan een overzicht van alles


@OPA ENNO NU GOED, ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden, en dat er dingen onduidelijk zijn. Maar wij kunnen je niet helpen als we je niet hier in het systeem kunnen opzoeken. En om je te kunnen opzoeken hebben we gegevens nodig. Klik dan ook op deze woorden en vul daar je gegevens in.  Als je dat gedaan hebt, klik onderaan op de blauwe knop ‘Sla wijzigingen op’. Reageer hier daarna weer om te laten weten dat je dit gedaan hebt. Eerder kunnen we niets doen. 

 

Als je graag per direct geholpen wilt worden, dan is bellen handiger, je kunt de klantenservice bereiken op 0800-0402. Dit is gratis.


Hallo @OPA ENNO NU GOED Ik zie dat je nog niet alle noodzakelijk gegevens hebt ingevuld. We weten ook nog niet precies wat er nu speelt. Wellicht is je probleem via een andere weg opgelost, maar als je nog hulp wilt zou je dan je gegevens willen aanvullen en kunnen toelichten wat er aan de hand is? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.