Skip to main content

Beste KPN . Ik heb vorige week nog geprobeerd contact te krijgen met KPN. Helaas valt het hier in Nederland niet mee als het gaat om service. Ik vraag zsm contact te krijgen met iemand die gaat over de betalingen. Ik ben inmiddels dadelijk alweer 3 weken verder. Ik ben niet geholpen . Ik moet wel even de boete aftikken die er extra boven op de maandelijkse betaling komt .

 

Ik heb niet zozeer een vraag eigenlijk . Het gaat erover dat ik mijn geldzaken geheel zelf regel . Ook speelt ziekte een rol omdat ik het nu moet doen van een uitkering . Ik heb betalingsregelingen staan en KPN en bijkomende  kosten . Deze betalingen gaan telkens rond de elke 20e van de maand de deur uit . en in de 1e week maand HUur Energie en Zorgpremie kosten. 

Het probleem komt tot stand als er instanties als kpn verzekeringen , zomaar geld incasseren op hun willekeurig uitgekozen datum . Omdat zij dit doen kan ik mijn huur niet betalen . Hierdoor krijg ik ook weer een boete . Waardoor ik nu inmiddels 835 euro huur betaal ipv. 670 euro . En dit rekensommetje werk bij elk dilemma die instanties voor mij laten ontstaan.

Dit ook de reden is dat ik alle incasso's heb stopgezet en zelf de regie heb genomen over mijn betalingen. bij deze 

Ik begrijp niet waarom het niet mogelijk is om steeds de laatste week van de maand te incasseren .

Hiermee is alles opgelost dan staat er ook geld op de rekening . Dus nogmaals dit is een oproep om teruggebeld te worden hierover . 

Hoi, er is maar één afdeling die dit kan (er zijn beperkingen) en die zijn alleen telefonisch bereikbaar.

Bel 0800-0402 tijdens kantooruren en vraag naar de afdeling Collections.

Succes en sterkte.

Nota bene.

Betaling via Accept giro kost € 2,50 per maand extra.


Goedemorgen @donleo79, zoals Peter hierboven al schrijft kun je hiervoor eigenlijk alleen bij mijn collega's van de collections afdeling op 0800-0402 terecht.

De factuurdatum en datum van afschrijving kun je tegenwoordig overigens wel aan laten passen!
Voor je mobiele abonnement kun je dit telefonisch regelen via 0800-0402 en boor je thuis abonnement kan dat via de website:
 

  • Op: kpn.com/wijzigfactuurdatum  wijzig je online zelf de factuurdatum.

  • De factuurdatum kan maar 1 keer gewijzigd worden.

  • Voor de wijziging voer je adresgegevens, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de datum waarop je de factuur wilt ontvangen in.

  • Incasso vindt 3 werkdagen na de factuurdatum plaats.

Meer info op: Aanpassen factuurdatum KPN thuis Internet, TV & Bellen