Skip to main content

hallo ,

tot mijn verbazing zie ik dat de automatische incasso deze maand bijna 7 euro duurder is dan alle andere maanden , ik ben al jarenlang klant van telfort geweest en heb nooit problemen gehad met incassos

vervolgens wil ik inloggen op mijn kpn om de incasso / rekening in te zien en blijft de website hangen ik zie geen enkele rekening .

Daarna bel ik de klantenservice , hang bijna  8 minuten in de wacht , om vervolgens een standaard verhaaltje te horen over : als u een wijziging in uw abonnement  toegepast heeft gaan we dit aan passen door verschillende compensatie rekeningen te sturen, waarop ik aangeef : nee beste mevrouw er is niets gewijzigd , alleen de incasso dus uw verhaal gaat niet op !

nogmaals stel ik haar de vraag waarom is de incasso zonder wijzigingen bijna 7 euro duurder kunt u mij daar een antwoord op geven.

Haar antwoord: Nee dat kan ik niet , dien maar een klacht in

ik heb als klant geen enkel idee meer hoe ik hier in geholpen  kan  worden ,als de klantenservice het al niet weet .

ik zou hier graag een antwoord op horen , anders vrees ik dat ik mijn abonnement moet gaan heroverwegen .

met vriendelijke groeten

m van hout

 

 

welkom op het forum @communicatie over rekeningen! Zou je in dit geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Zou je daarnaast aan kunnen geven of je het inloggen op de mijnKPN ook al geprobeerd hebt via de app of met een andere browser?


Profiel is aangepast Bram , het inloggen  in de rekeningen was zowel  via de app als via de browsers (telefoon, desktop ) niet mogelijk , wel oude telefoon rekeningen zichtbaar , maar niet mijn internet . 
gr 


Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je eerder een combikorting had die je kreeg door het combineren van mobiel in combinatie met je vaste product. Het mobiele product is komen te vervallen. Zou je kunnen bevestigen dat deze wijziging heeft plaatsgevonden? Wat betreft het MijnKPN, zou je eens kunnen kijken als je naar “mijn producten” gaat of je daar kan ontkoppelen en dan opnieuw kan koppelen? Mocht dit niet lukken zou ik je willen vragen dat hier nog even aan te geven. 


Beste Bram bedankt allereerst voor de moeite die je er in steekt :) 

voor zover ik kan zien in de app is er tot  vorig jaar mei sprake geweest van een mobiel abonnement bij telfort(later kpn ) . Ik ga alles nakijken van kpn en van Telfort wat er van afschriften te vinden is . 
je hoort van me zo gauw dit gelukt is . Van een koppeling is al geruime tijd geen sprake meer . 
groeten 

M van Hout 


@communicatie over rekeningen de moeite is uiteraard graag gedaan! Het wil nog wel eens gebeuren dat er in onze systemen schoning is waarbij we dit soort checks uitvoeren. Ik kan nu zo snel niet zeggen of dit hier ook het geval is geweest. Zodra je de afschriften hebt gevonden hoor ik het graag. Voorlopig wil ik er vanuit gaan dat er sprake is geweest van schoning en dat dus een korting waar al geen recht meer op was is komen te vervallen.


Beste Bram , voor  zover ik heb kunnen bekijken is dat een mogelijkheid , echter ik ben medio vorig jaar van mobiel abonnement gewijzigd (mei ) het is nu maart 2021 . 
de abonnementskosten telfort thuis internet 

in 2020 : 32.50 

daarna de abonnementskosten thuis internet kpn vanaf juli 2020: 33.25

de verhoging vindt dan pas in maart 2021 plaats

En de korting bedroeg volgens mij maar 2.50

dus dan had het 35,75 moeten zijn ipv 40 ,39 . 

feit blijft dat ik nog steeds mijn afrekeningen niet goed kan zien en af moet gaan op afschriften . 
bij prijstijgingen is het echt veel fijner als ik als klant daarvan op de hoogste gesteld wordt . Communicatie ! 
de prijsstijging bedraagt 7 euro en dat is meer dan 10 % 

mijn salaris stijgt met 1% 

de gemeentelijke belastingen met 10 % . 
 
Ik wordt net als veel mensen gedwongen op de kleintjes te letten , helaas . 
 

ik zou graag er originele rekening in willen zien , misschien lukt het als ik de hele app opnieuw installeer . 
 
verder zal ik als  het 40 euro blijft keuzes moeten maken . 
ik ben verder wel heel tevreden over jullie verbinding die is echt super ! 
 

vriendelijke groeten 

michael van hout 
 

 


Wat ik nog wel zou willen aanvullen is dat de rekening van €40,39 eenmalig was. Omdat de korting in februari verlopen is hebben we een deel van de korting van die maand teruggevorderd in maart. De rekening was inclusief de korting €33,25. Deze zal in het vervolg €38,25 zijn. Het is dus alleen de €5 die straks extra gerekend wordt. 


Wat ik nog wel zou willen aanvullen is dat de rekening van €40,39 eenmalig was. Omdat de korting in februari verlopen is hebben we een deel van de korting van die maand teruggevorderd in maart. De rekening was inclusief de korting €33,25. Deze zal in het vervolg €38,25 zijn. Het is dus alleen de €5 die straks extra gerekend wordt. 

Dankjewel voor alle hulp en uitleg uiteindelijk ‘ vriendelijk en duidelijk

complimenten

michael van hout 

probleem opgelost !