Skip to main content

Sinds een week of zes hebben we ineens slechte wifi. We hebben niets veranderd aan ons huis of aan apparaten. Ook de buren niet. Verschillende keren de manager geraadpleegd, alles gereset, klantenservice gebeld. Niks lijkt te werken. We hebben 3 versterkers al staan van de kpn. 

Nu is het gekke dat als ik wil dat er iemand komt kijken, ik daarvoor moet betalen. Dus..ik neem iets af bij een leverancier, opeens gaat dat stuk, en dan moet ik betalen. Een bijzondere constructie. Of ik moet superwifi aanschaffen a 190 euro. We zijn al 21 jaar klant, nooit veranderd van provider. Maar als je dan problemen hebt, moet je gewoon weer geld neerleggen. Erg jammer. 

 

Dag @Jaap23 , is dit alleen een mededeling of wil je geholpen worden? We helpen je graag!


Hallo @Jaap23 zxie onderstaande link v oor mogelijke oplossingen:

Kennisbank Wifi en Wifi versterkers | KPN Community

Succes.

 


Beste @Jaap23, erg vervelend dat je wifi zo slecht is! Gaat het dan om wegvallend of trage wifi? Welke versterkers heb je staan? De vierkante witte of de vierkante zwarte? Heb je deze al eens losgekoppeld, alles gereset en alles weer bekabeld aangesloten? En als je gebruikt maakt van bekabeld internet, via een pc of laptop, ervaar je dan ook dat het slecht is? 


Bedankt voor de reacties 

. Inmiddels heb ik contact met een andere afdeling van kpn en zijn we wat dingen aan het uit proberen. Ik ben goed geholpen en netjes te woord gestaan.