Skip to main content

Goedendag,

 

Aangezien de chat op een 1 of andere manier niet bereikbaar is stel ik de vraag even hier….

Ik ben even benieuwd met de voortgang van mijn klacht. 

 

Met vriendelijke groet,

Dmoorman

Hallo @Moorman ,

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 
 

Je kunt ook bellen naar 0800-0402.


Hi @Noordzee 

 

de optie die je aangaf had ik al een par keer gedaan. Daardoor kwam ik zelfs hier op dit forum uit. 
bellen kreeg ik niemand te pakken. 2x lang in de wachtrij gestaan en werd er toen uitgegooid. 
Ondanks dat ik nieuw ben binnen dit forum ben ik al ruim 10 jaar klant. Het nummer ken ik inmiddels uit m’n hoofd ;-)

 

in iedergeval bedankt. 
 


@Moorman

Als je wilt dat een moderator gaat kijken in de administratie van KPN : 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@Noordzee  gedaan ;-)


Hi @Moorman ,
Welkom op het Forum. @Noordzee  dankjewel :muscle_tone3: !

Even gezocht en de behandelaar van de klacht een berichtje verzonden. 


@Denise. Dank je wel..

@Noordzee jij ook bedankt..


@Denise. @Noordzee 

Inmiddels een medewerker gesproken die ik al eens eerder gesproken heb, maar niks meer van hoorde.

Deze medewerker heeft destijds iets gezegd, wat ik niet door de beugel kan naar klanten toe en heb hem hier nu ook op aangesproken. Heb aangegeven dat ik nu na 10jaar lidmaatschap mijn abonnementen ga opzeggen en rechtshulp ga inschakelen. 

 

Verder hoe en wat laat ik hier in het midden. Dat vind ik niet iets voor een forum of Social Media.

Tot zover jullie beiden bedankt


@Moorman ,
Hopelijk kun je het goed afsluiten :slight_smile: 

Jammer dat je er over denkt om bij ons weg te gaan, als je je bedenkt lat je het dan weten? :nerd: