Skip to main content

Goedemorgen mevrouw/mijnheer,

 

Graag wil ik contact over een factuur waarvan wij niet weten waarvoor het abonnement is afgesloten. Daarnaast staan er diensten iop de factuur (Spotify) die wij nooit hebben afgenomen en ook niet willen.

Graag stellen wij een telefonisch consult ook op prijs, maar wij kunnen geen telefoonnumer van uw helpdesk vinden. Kunt u dit naar ons sturen.

U kunt ons ook bellen op ****

 

Met vriendelijke groet, Frank Louhenapessy

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit is een openbaar forum dus iedereen kan uw nummer zien. U kunt het beter verwijderen.  Het nummer van kpn is gratis 0800-0402.


Goedemiddag @Museum Huis Doorn

Is de factuur in de tussentijd al opgehelderd? Mochten er nog vragen zijn, dan horen of lezen wij het graag!

@Joep1965 gaf al ons telefoonnummer. Ik wil hier graag aan toevoegen dat wij bereikbaar zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.