Skip to main content

Hoe kan je de ingangsdatum van je abonnement veranderen/ aanpassen?

 

groetjes

Hi @Roos171197! Goede vraag! Ik heb meer informatie nodig om je vraag te kunnen beantwoorden: wat is precies jouw situatie: gaat het om een nieuw Internet (en TV) abonnement of een verhuizing? En wil jij de datum vervroegen of verplaatsen naar een latere datum?

Ik kan al wel aangeven dat een datum vervroegen 99% niet kan, in verband met een strakke planning achter de schermen, verplaatsen naar een latere datum kan wel geregeld worden. Laat je weten hoe of wat en vul je ook je klantgegevens in, in je Forum profiel? Dan kan ik ook je klantgegevens erbij zoeken. Graag het bestelnummer en/of klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Beste,

Ik heb telefonisch contact met jullie opgenomen, en is gelukt om de datum aan te passen.

Bedankt 😁


Top! Fijn om te lezen dat het in de tussentijd al geregeld is. Geen dank en een mooie dag verder! :four_leaf_clover: