Skip to main content
Beantwoord

Ingangsdatum eerder dan installatie door monteur

  • May 1, 2020
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Zojuist ontving ik een mail dat de (verplichte) installatiemonteur 5 juni mijn glasvezelverbinding komt installeren. 27 mei is de ingangsdatum van het nieuwe abonnement bij KPN en wordt mijn huidige internetabonnement bij Ziggo stopgezet. Dan zit ik een week zonder internet, wat in deze tijd van belang is voor mijn studie.

Klopt dit?

Beste antwoord door Natasja

Dag @williamhartm. Van harte welkom hier. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Overstapservice. Klopt dat? Je abonnement bij Ziggo wordt dan pas stopgezet op het moment dat wij het signaal hebben opgeleverd. Dit betekent concreet dus dat Ziggo nog tot en met 5 juni internet levert op jouw adres en wij het spreekwoordelijke stokje overnemen zodra de monteur de installatie heeft voltooid. Als het goed is lees je dit ook in de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 1, 2020

@williamhartm

Dan kun je bij KPN een noodpakket aanvragen. Bel daarvoor met 0800-0402.

Een noodpakket bestaat uit een voorziening voor internet en TV via Digitenne. 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2020

Dag @williamhartm. Van harte welkom hier. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Overstapservice. Klopt dat? Je abonnement bij Ziggo wordt dan pas stopgezet op het moment dat wij het signaal hebben opgeleverd. Dit betekent concreet dus dat Ziggo nog tot en met 5 juni internet levert op jouw adres en wij het spreekwoordelijke stokje overnemen zodra de monteur de installatie heeft voltooid. Als het goed is lees je dit ook in de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. :slight_smile:


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • May 12, 2020

Hallo @williamhartm. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.