Skip to main content

20 mei heb ik het KPN  Abonnement aangevraagd. 6 juni hebben ze hier het kastje om het aansluitpunt geinstalleerd, maar in verband met een kabelkruising in de straat hebben we wel internet /tv / telefoon kunnen ontvangen. De monteur van het kastje vertelde ons dat we moesten wachten tot het lampje ‘glas’ (het tweede lampje) groen zou moeten gaan branden toen pas alles aan sluiten dit heb ik ook gedaan

na alles hebben aangesloten. Toch kreeg ik vandaag het bericht dat het KPN internet abonnement 29 setember ingaat.

vanplaats 6 juni maar tv / internet /bellen werkt

aleen kpn rond mijn besteling niet af hier over gebeld. 

 kabelkruising dit zou met spoed op gelost woorden. zou er over trug gebelt woorden is niet gebuert .

kan niet meer trug naar oude dit zelf op gezecht.

nu hopen dus

 

Admin: afgesplitst

nu zit ik dus zondar internet tv en telefoon

hoe los ik dit op


Hoi @mar5ive . Welkom op het forum.

Je hebt je profiel ingevuld en ik heb in het systeem gekeken. Zo te zien zijn er dingen in gang gezet en krijg je ter overbrugging een noodpakket. Hier kan ik zelf weinig aan toevoegen.

Ik hoop dat het snel is opgelost!


kpn van af 6 juni zou deze moeten werken en alles aan gesloten werkte 9 viel die weg kreeg oneens bericht dat startdatum 29 sep is tot heden nog niks errst was kabelkruising die is op helost werkt nog niet wat ga ik doen schijf dit bericht en zit te denken als kpn ons niet wil of kan helpen dan mpet ik vederkijken de 2 lampje blijft knipten glasvezelpoort heb alles op gelevert op jullie site staat ook 

Hoera! Op jouw adres is KPN Glasvezel beschikbaar. Dat is supersnel en super stabiel internet. Met een maximale snelheid van

1 Gbit/s1 Gbit/s

ik woor van kasje naar de meur gestuurt en mijn geduld raakt op dus steets als ik bel tiket gemaakt trug bellen doen ze niet maar wel altijd beloofen