Skip to main content

Goedemorgen,

 

Online heb ik KPN hussel Internet/TV aangevraagd, met als ingangsdatum 13/07/2020. 

Nu heb ik dit weekend een factuur gekregen waarop ook al kosten staan vermeld in de periode 19 juni t/m 19 juli, terwijl we hebben een andere ingangsdatum hebben aangegeven.

Zou het kunnen dat de ingangsdatum van 13/07/2020 niet goed is doorgekomen? En zou dit kunnen worden aangepast?

 

Bedankt en ik hoor graag!

 

Met vriendelijke groet,

 

Tom Timmermans

Goedemorgen @Ingangsdatum internet en tv , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een wensdatum en ingangsdatum kan van elkaar verschillen. De ingangsdatum is in principe wanneer je aansluiting gereed is en je diensten werken. Soms kan dit uitgesteld worden en begint de facturatie al wel. Kan je aangeven of je ook al diensten hebt op dit moment, van KPN? Of had je hiervoor ook al KPN en gaat het erom dat de wijziging nu al op de factuur staat? 

In ieder geval, ik kijk graag even met je mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje geven als dat gelukt is? :slight_smile:


@Ingangsdatum internet en tv ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of niet?


Goedemorgen Susan,

 

Ik heb KPN op dezelfde dag als ik dit bericht startte gebeld met de klantenservice, zij gaven aan dat ik 13 juli terug moet bellen om het verder af te handelen. Ik ga er van uit dat het dan geregeld wordt. Toch bedankt voor je hulp!

 

Groet, Tom


Helemaal goed @Ingangsdatum internet en tv ! Laat je het mij weten als ik nog wel ergens bij kan helpen? :blush:


Reageer