Skip to main content
Ik verhuis vaak. Telkens moet ik vaste TV- en internetaansluitingen laten meeverhuizen. 2wk wachttijd is al kort. Heb het idee dat dit anders moet en anders kan. TV met Digitenne bijvoorbeeld.

Ik heb nu net wat met KPN-Fon geprobeerd, ben ook ingelogd en zo, maar ik zie nergens of mijn mobiele hotspot nu werkelijk verbonden is. Betekent wel het verschil tussen gratis internet of telkens dure bundels bijkopen van 1 Gieg.
Hoi Robert, welkom op het forum.



Tv via Digitenne is mogelijk mits het signaal goed is op het adres waar je naartoe gaat. Je geeft aan dat je vaak verhuist, waar moet ik daarbij denken 1, 2, 3 of vaker per jaar?



Wat FON betreft, dit kun je makkelijk achterhalen door roaming op je telefoon uit te zetten, WiFi wel aan. Dan zou je een WiFi icoontje moeten zijn dat je verbonden bent en zou je moeten kunnen internetten.
Hoi Alex! Dank voor je reactie. Inmiddels ben ik al wel wat verder. Via de FON-app is te zien dat het in de omgeving barst van de FON-dingen, maar dat ze allemaal te ver weg zijn om over en weer te communiceren...

Vandaag is een KPN-mijnheer geweest, die eerdaags terugkomt met allerlei hulpmiddelen om ingangen, patchkasten en verdeelstations op te sporen. In die tussentijd kan ik (gratis!) gebruikmaken van de mogelijkheid om Digitenne te gebruiken en 50 Gieg internet. Nederland is een goed land...



Groet, Robert
Duidelijk, een noodpakket zoals wij dat noemen. Fijn dat het allemaal in werking is gezet. 🙂
👍