Skip to main content

Na zo'n 30 jaar is er half januari een eind gekomen aan mijn relatie met KPN. Beloofd werd en wordt dat mij een doos zou worden toegestuurd om alle (ver)oude(rde) apparatuur kosteloos terug te sturen, maar die doos is er (nog) niet gekomen…

Ik wil z.s.m. van die spullen af. Mijn allerlaatste verzoek hier op dit forum is dus mij de benodigde zaken toe te sturen om Experiabox en TV ontvangers op te ruimen.

 

Hallo @Adjudant , je mag daar ook een eigen doos voor gebruiken, bewaar wel het verzendbewijs heel erg goed.

 


Hallo @Adjudant 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling sturen we je een retourdoos inclusief retoursticker met instructies voor het terugsturen van de ontvangen apparatuur.
Je hebt 14 dagen om de ontvangen apparatuur aan kpn terug te geven.
Je kunt ook een eigen doos gebruiken.
De doos geef je af bij een PostNL locatie.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Bron: Terugsturen | KPN


Hallo @Adjudant 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling sturen we je een retourdoos inclusief retoursticker met instructies voor het terugsturen van de ontvangen apparatuur.
Je hebt 14 dagen om de ontvangen apparatuur aan kpn terug te geven.
Je kunt ook een eigen doos gebruiken.
De doos geef je af bij een PostNL locatie.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Bron: Terugsturen | KPN

 

Ik zit nu al meer dan een maand met die rommel en dan lees ik hierboven dat ik 14 dagen de tijd krijg om de meuk terug te geven.

Zelfs hier zijn de antwoorden onzinnig. Blij dat ik weg ben.

Ik zal kijken of ik ergens een bananendoos kan vinden en dan geef ik die wel af bij een PostNL punt.

En doe vooral verder geen moeite meer!!


Hallo @Adjudant , wat is er onzinnig aan mijn antwoord en dat van @RBxx ???


Jammer van jouw reactie @Adjudant , zo negatief reageren is nergens voor nodig. 

Wij zijn forumlid en KPN klant, net zoals jij (was).

De informatie had je met enige moeite zelf kunnen vinden op de KPN website of via 0800 0402.


Jammer van jouw reactie @Adjudant , zo negatief reageren is nergens voor nodig. 

Wij zijn forumlid en KPN klant, net zoals jij (was).

De informatie had je met enige moeite zelf kunnen vinden op de KPN website of via 0800 0402.


Voordat ik zo'n lullige reactie had geplaatst, zou ik eerst eens naar mijn eerdere topics kijken om een idee te krijgen hoeveel moeite ik reeds heb ondernomen richting KPN. Het is werkelijk arrogantie ten top!

Einde discussie.