Skip to main content

Ik kan niet inloggen op de box heeft iemand nog tips? Al geprobeerd:

 

  • wachtwoord via QR gemaild en gekopieerd zodat dit niet verkeerd kan zijn
  • harde reset van box (uitzetten, resetknop ingedrukt, aanzetten en 7 sec wachten tot rode lampje)
  • leeg wachtwoord veld
  • admin als wachtwoord

Iemand nog tips?

Resetten doe je gewoon met de box aan. Dus niet eerst uitzetten. En knopje lang genoeg vast houden. Mogelijk wel 15 seconden. 


Zie je ook iets aan de lampjes? Heb hem wel 30 seconden ingedrukt maar dan veranderd er niks.


Weet ik niet wat de lampjes horen te doen. Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Komt het wachtwoord wat u uit de QR code haalt overeen met het wachtwoord wat er achter "Admin password" staat?

De QR code geeft veel meer dan alleen het Admin password. Bijvoorbeeld deze:

Geeft:

v4M;X6E1e] 12 841EA3A808B0

KPNA808B6 LkNmjwV9KtKWMtMv

Alleen de eerste tekenreeks is het Admin password. Dus: v4M;X6E1e]. Als u echter domweg alles plakt in het wachtwoord veld komt u nooit binnen.


Hoi @PP1984 en van harte welkom hier!

Goed om te zien dat @Nick83 je al op weg geholpen heeft. Ik hoop dat je er met zijn uitleg uit gekomen bent. Laat het anders gerust weten.


Nee, nog steeds niet kunnen inloggen.


Nee, nog steeds niet kunnen inloggen.

@PP1984 Dat is jammer. Kan je meer vertellen over waar je precies tegen aan loopt? Hoe ver kom je en wat gebeurt er dan? Als je een foutmelding te zien krijgt, deel dit dan ook. Hoe meer informatie je deelt, des te gemakkelijker het voor andere forumgebruikers en voor mij wordt om je te helpen.

Daarnaast alvast een tip: probeer het eens met een andere internetbrowser. Denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox. Ik ben benieuwd of dat verschil maakt. Test ook of het vanaf een ander apparaat wel lukt.