Skip to main content

Goedemorgen, ik wil gebruik maken van de KPN thuis app. Ik heb alle wachtwoorden geprobeerd maar geen enkel wachtwoord wordt geaccepteerd. Ook niet het wachtwoord van MijnKPN. Ik vind het absoluut niet klantvriendelijk. 

 

 

Hallo @Corine1964 , het beheerderswachtwoord is het wachtwoord waarmee je ook inlogt in je modem.

Dus NIET het wifiwachtwoord.

 


Inloggen in je modem? Sorry, nog nooit van gehoord.

Geen idee waar ik dat kan vinden.

Waardeloos dat dit niet wat eenvoudiger is of dat ze goede aanwijzingen geven


Inloggen in je modem? Sorry, nog nooit van gehoord.

Geen idee waar ik dat kan vinden.

Waardeloos dat dit niet wat eenvoudiger is of dat ze goede aanwijzingen geven

Hallo @Corine1964 , welk merk en type modem heb je in bruikleen van KPN?

 

 


Hallo @Corine1964, welkom. Ik zie dat JanD je al van een antwoord heeft voorzien. Maar voor de volledigheid:

 

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi, Experia Wifi of de Experia Box. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password op de sticker op de achterkant van de eerste aangesloten SuperWifi of Experia Wifi. Gebruik je geen SuperWifi of Experia Wifi, dan vind je het standaard beheerderswachtwoord op de sticker op de achterkant van jouw modem. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app.

Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zal je de (master) SuperWifi of Experia Wifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi of Experia Wifi staat. Gebruik je geen wifi versterker, volg deze stappen dan voor de Experia Box.


Hi Denise, dit wachtwoord heb ik geprobeerd maar hier krijg ik een foutmelding op. Echt super vervelend dat dit allemaal niet werkt. Dus dan kan ik de app niet gebruiken. Bedankt voor de info.  


Hi Denise, dit wachtwoord heb ik geprobeerd maar hier krijg ik een foutmelding op. Echt super vervelend dat dit allemaal niet werkt. Dus dan kan ik de app niet gebruiken. Bedankt voor de info.  

Je kunt het wachtwoord opnieuw instellen door het modem een reset te geven. Als je Experia Wifi of SuperWifi hebt, geef deze dan een reset. Instructies staan hierboven.