Skip to main content

mijn thuisapp blijft aangeven dat mijn experia box niet aan gesloten is .

ik wil mijn wachtwoord aanpassen hoe kan ik dit nu doen als de app niet werkt en hoe doen mensen dat die geen app hebben?

Hallo @beuk44 , welk wachtwoord wil je aanpassen, van het modem of van de wifi?

Log in met 192.168.2.254 op je modem.

Succes.

 


WIl het wachtwoord van de wifi aanpassen .

ben zelf geen computer mens dus zal moeten weten hoe ik dit doe haha


Hoi @beuk44 

Waar staat die app?
Op je telefoon, tablet, computer…?
En heb je wel wifi op je apparaat waar de app op staat?
En welk modem heb je?

 


app staat op mijn mobiel

ja heb wifi

experiabox 10

 

*admin: titel aangevuld


Daarom vraag ik welk modem je hebt
de KPN gebruikt meerdere modems

Heb je het zwarte modem? Dat is de Box 12
Daar staat achterop een QR code als je die scant met je telefoon dan ben je gelijk in het modem en kun je van alles aanpassen.

Ah ik lees dat je de V10 hebt
Niet de V10a? das n.l. een heel ander modem.
Met de V10 log je in door in een browser 192.168.2.254 in te typen en de eerste keer geen wachtwoord invullen, daarna vraagt het modem je een wachtwoord aan te maken.  

En daarna kun je in het modem het wifi wachtwoord veranderen.


Heb een V10


Heb een V10

 

Zie mijn aanpassing in bovenstaand bericht


Waar staat het wachtwoord van experia box V10?


Je logt zo in:

 


Waar staat het wachtwoord van experia box V10????

 

Dat staat er dus niet in, je moet de eerste keer inloggen zonder een wachtwoord in te vullen, dan vraagt het modem om zelf een wachtwoord te kiezen, daarna kun je het wachtwoord van de wifi veranderen

 


Pff hij geeft aan dat mijn modem gebruikt maakt van een standaard wacht woord


Pff hij geeft aan dat mijn modem gebruikt maakt van een standaard wacht woord

 

˜Kijk dan hierboven naar het bericht van @martijn197108 


als ik niets invul blijft hij aangeven dat ik een wachtwoord in moet vullen


Dan zou ik eens een reset proberen, hoe je dat doet staat in mijn vorige bericht😊


bedankt voor de reacties ik ga het proberen!


Hoi @beuk44, ik zie dat JanD, Huistijger en Martijn je al goed geholpen hebben. Is het nog gelukt in te loggen en nieuwe wachtwoorden in te stellen?


Ja Thomas heel blij dat hun geholpen hebben je kan 20 x naar kpn bellen maar het word toch niet opgelost wifi blijft slecht modem geeft niet goed singaal door maar een oplossing komt er niet echt waardeloos zit al 2 dagen te wachten zouden terug bellen hahaha pfff echt reclae voor kpn maar eind van de maand willen ze wel geld zien maar dan moet het ook goed werken

 


Dat is wel balen inderdaad. Ik hoop dat je inmiddels nog wat van ze gehoord hebt. Anders kun je ze altijd nog even bellen op ons gratis nummer 0800-0402. En wij denken natuurlijk ook graag altijd even mee naar een oplossing!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


het is gelukt een (nieuw) modem opgestuurd gekregen of nieuw zag er niet nieuw uit slordig ingepakt en was smerig het kwam dus gewoon bij iemand anders vandaan pffff.

gelukkig een monteur langs geweest die overal van afwist en ik vertelde hem wat mij werd gezegd door de telefoon en dat er ook dingen zijn die ze hebben gezegd en helemaal niet kloppen  over de monteur dik te vreden maar de telefoonniste's echt niet we hopen dat het net nu blijft doenÂ