Skip to main content

Hoi,

Ik heb van de week mijn experiabox 12 aangesloten in mijn nieuwe woning. Inloggen hierop lukt echter niet. 

Wat heb ik geprobeerd:

  • Reset uitgevoerd. Inloggen lukt nog niet.
  • Via MijnKPN app de Thuis app geopend. Hier kan ik beheerderwachtwoord wijzigen. Na dit wijzigen kan ik zowel met het nieuwe als oude (achterop staande) wachtwoord niet inloggen op mijnmodem.kpn
  • Nogmaals reset. Login pagina geeft dan aan dat wachtwoord gerest is, maar inloggen lukt niet met wachtwoord achterop.
  • Uiteraard heb ik wachtwoord gescand via QR-code, gekopieerd naar notes en geplakt. Ook heb ik handmatig alle mogelijke varianten van eventuele tekens geprobeerd.

Zie hieronder de foto. Code die ik eruit haal via QR is: N]t`A7q"u7.

Andere code die ik voor de zekerheid heb geprobeerd (zie wijzigingen dichtgedrukt in rood en onderstreept)

N]tA7q"u7

N]t`A7q'’u7

N]t`A7q``u7

 

Heeft u de Box12 gereset naar fabrieksinstellingen, of alleen via de witte resetknop achterop ? KPN Box 12: van specificaties tot instellingen | KPN Community


Heeft u de Box12 gereset naar fabrieksinstellingen, of alleen via de witte resetknop achterop ? KPN Box 12: van specificaties tot instellingen | KPN Community

Naar de fabrieksinstellingen mbv paperclip.


U heeft wel gewoon verbinding met uw eigen SSID netwerk ?


Ja, zoals aangegeven kom ik via da mijnKPN app ook gewoon in de Thuis app en zie ik daar de instellingen van de modem. Alleen kan ik daar niet zoveel wijzigen.


Ik haal trouwens deze code er uit :   N]t'A7q"u7


Die had ik ook al geprobeerd, maar geen geluk. En volgens de kopie uit de QR code is het toch echt wat ik heb neergezet.


Als zelfs de Qr code niet lukt, heb ik verder geen idee meer. Missschien dat anderen nog een oplossing weten ?


Ik haal trouwens deze code er uit :   N]t'A7q"u7

Dit ... is niet hetzelfde als dit:

Het teken op de 4de positie is anders. Dat is een ` en geen '. 


Ik haal trouwens deze code er uit :   N]t'A7q"u7

Dit ... is niet hetzelfde als dit:

Het teken op de 4de positie is anders. Dat is een ` en geen '. Scherp blijven mensen...

Zie mijn startpost… :)


Code die ik eruit haal via QR is: N]t`A7q"u7.

Die heeft hij al geprobeerd Nick.


Code die ik eruit haal via QR is: N]t`A7q"u7.

Die heeft hij al geprobeerd Nick.

Dat zie ik nu. Probeer nog een keer te resetten. Heeft u versterkers? Koppel die dan los voor het resetten / zet ze even uit.


Al een keer of 5 gerest, versterkers nog niet aangesloten...


Oplossing hier elders op forum gevonden. Het werkt niet via chrome, dan kan je niet inloggen.

Via Firefox krijg je eerst een beveiligingsmelding dat het een onveilige website is, vervolgens na doorgaan kan ik gewoon inloggen.

Bug wat KPN mijn inziens moet oplossen...