Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen op de Mijn Wifinetwerk omgeving in de MijnKPN app

• 11 augustus 2025
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Hoi,

1 van mijn wifi punten doet het niet dus wou even kijken hoe of wat.

Nu is die app vernieuwd en moet je inloggen bij mijn kpn bij het kopje mijn wifinetwerk. 

Nu moet ik een wachtwoord invoeren maar niks kent ie.

Heb de code gedaan van mn wifi, de code die achterop de sticker staat, code die ook bij admin staat,  codes die op de wifi punten staat maar niks lijkt te werken.

Heb ook via die http geprobeerd kom ik er ook niet in.

En ik heb mn wachtwoord niet zelf veranderd. 

Sinds die app is veranderd kan ik er blijkbaar niet meer bij.

Wat is nu wijsheid om te doen.

Mvg Fenne

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1932 reacties
  • 11 augustus 2025

​@Fenne0603  Wellicht heb je wat met onderstaande link

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 12 augustus 2025

2e punt doet het nu ook weer alleen ik kom met geen mogelijkheid in mijn wifinetwerk in de kpn app 

Mvg Fenne 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31168 reacties
  • 13 augustus 2025

Ha ​@Fenne0603, goed om te lezen dat de SuperWifi punten weer werken! Wel vervelend dat je niet in het stukje Mijn Wifinetwerk komt. Onderstaande tips zouden verder moeten helpen! Kom je er niet uit, laat je dan even weten welk modem je hebt?

• V10: op de V10 staat geen admin-wachtwoord. Heb je al een keer eerder ingelogd? Dan heb je toen een eigen wachtwoord ingesteld. Gebruik die om in te loggen.

Is dit de eerste keer dat je inlogt? Gebruik dan eenmalig het standaardwachtwoord. Log hiervoor eerst in op de webinterface van je V10 via 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn. Daar staat het standaardwachtwoord al ingevuld, of kun je deze vinden via de link op de inlogpagina. Log in met dat wachtwoord, hierna stel je een eigen wachtwoord in. Hiermee kun je in de app inloggen.

• V10a, Box 12, Box 14: gebruik het ‘Admin password’ op de achterkant van het modem. Je kunt ook de QR-scanner gebruiken.

Heb je zelf een wachtwoord ingesteld, maar weet je deze niet meer? Ga dan via 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn  naar de webinterface van je modem. Klik op ‘Toegangswachtwoord vergeten?’ en volg de instructies. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 13 augustus 2025

Hoi,

Ik was net van plan om je stappen op te gaan volgen.

Ik dacht doe nog 1 keer alle wachtwoorden die ik zie😂 en hij deed het nu!🎉

En die had ik gisteren ook al geprobeerd en toen deed ie het niet dus misschien toch effe een soort storing of wat dan ook...maar ik kan er weer in.

Super bedankt voor de reacties😊

Groetjes Fenne

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31168 reacties
  • 14 augustus 2025

Superfijn! Jij bedankt dat je het nog even liet weten😄

Reageer