Skip to main content

Bovenstaande inlog manieren werken niet (meer). Zowel bij Newsleecher als bij Grabit niet. Is er iets veranderd in de inlog? Ik kom er niet uit.

Ik hoop iets te horen hierop.

 

Vriendelijke groet Rob van de Ven.

 

*Admin edit: nieuw topic aangemaakt naar aanleiding van je bericht in dit topic. . 
 

Hoi @rjmvdv, dat kan kloppen, vorig jaar is er wat veranderd. De aanpassing lees je in het topic over nieuwsgroepen. Lukt het daarna?


Hoi Bart,

 

Bedankt voor jouw reactie. Hetgeen jij voorstelt, heb ik reeds geprobeerd, maar ik denk dat mijn probleem anders is. Als ik op de link klik voor text of news krijg ik de foutmelding 500: access denied. Dit krijg ik ook als Newsleecher contact wilt maken met de server. Als ik bijvoorbeeld mijn wifi signaal wil testen via de KPN-site krijg ik de melding dat ik niet op een KPN-netwerk zit, maar dat zit ik natuurlijk wel met mijn KPN-account. Ik denk dat beide meldingen met elkaar temaken hebben. Mijn account wordt niet herkend of toegelaten in de KPN-omgeving. 

Wie weet moet hier de oplossing liggen.

 

Groet Rob van de Ven.


Gebruikt u misschien VPN? Of hier u een antivirus pakket geïnstalleerd op uw systeem? 


Toevallig gemigreerd van XS4ALL? Ik heb ineens hetzelfde probleem. Het blijkt nu dat als je bij KPN zit, je VPN niet meer wordt toegestaan… Helaas.


Ik ben ook heel benieuwd naar de antwoorden op de vragen hierboven. 


Ik gebruik een vpn, heb ook een antiviruspakket en ben ook nog gemigreerd van XMS via Telfort naar KPN.

Ik heb er een hard hoofd in.

 

Rob.


Ik gebruik een vpn, heb ook een antiviruspakket en ben ook nog gemigreerd van XMS via Telfort naar KPN.

Ik heb er een hard hoofd in.

 

Rob.

Via VPN kunt u de newsserver niet bereiken. Die is alleen bedoeld voor de klanten van KPN zelf. Daarom is die niet bereikbaar van buiten het KPN netwerk. Met een VPN maakt u eerst een verbinding naar buiten het KPN netwerk. En van daaruit weer naar de newsserver. Dat kan niet. Verbindingen van buiten worden niet toegestaan. Dus VPN uit zetten.