Skip to main content

Ook ik heb problemen om in te loggen. Resetten via de knop werkte niet. Dus had ik gebeld naar 0800 0402 en daar hebben ze mijn modem weer naar fabrieksinstelling gebracht (dacht ik)

Maar na 2 minuten verscheen weer mijn oude inlognaam en kon ik weer inloggen op mijn wifi met mijn oude gegevens.

 

Maar ik wil inloggen op mijn moden. Dus via 192.168.2.254 om daar mijn wifi naam en wachtwoord te wijzigen.

Dus dat ging niet meer (omdat toen der tijd door de kpn monteur het wachtwoord van het moden veranderd was.) dus het wachtwoord wat op het modem staat werkt niet meer (box 12)

Het leek of alle oude gegevens weer terug gezet was.. Ik heb toen de utp kabel eruit gehaald en weer de reset knop ingedrukt. Toen hij weer opnieuw was opgestart kon ik inloggen met de gegevens die op het modem staan. Ik heb toen mijn inlognaam en wachtwoord op het moden veranderd. En het werkte allemaal goed. Ik kon inloggen op mijn nieuwe naam en wachtwoord. Dus heb ik toen de utp kabel weer aangesloten en na 5 minuten was mijn nieuwe inlognaam nergens te bekennen en kon ik ook niet meer inloggen op het modem. Het is net of alles weer terug is gezet naar de situatie van een maand geleden. Wat kan ik nog meer doen zodat hij het wel onthoud? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Valthermond0599 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 


Het merk is sagemcom, het type nummer dat weet ik niet. Dat kan ik niet uit de sticker halen. Alleen dat het een KPN box 12 is. 


 Met de kpn thuis app lukt het wel met het wachtwoord wat achterop het modem zit. Maar via 192.168.2.254 gaat het niet. De gebruikersnaam is admin en dat kan niet veranderd worden. 

 


Hi @Valthermond0599! De inloggegevens van je Box 12 staan los van de inloggegevens van je wifi. 

Volg deze stappen als je wilt inloggen op je Box 12

Als je de naam of het wachtwoord van je wifi wilt aanpassen, gebruik dan de KPN Thuis app daarvoor. Ook kan je dit via de interface van het modem doen nadat je bent ingelogd.