Skip to main content

Ik kan bij inloggen niet de gebruikersnaam invoeren.  Er staat een rood kruis met verplicht veld erbij geschreven.  Die krijg ik niet weg. Heel even komt admin in beeld als ik opstart maar dan is het vakje leeg voordat het wachtwoord ingevuld is.

Wat kan ik daaraan doen?

Welkom op het forum @Tonny d K. Ik zou je willen vragen te beginnen met een reset van de Experiabox zoals aangegeven bij stap 2. Als je daarna gaat naar de inlogpagina van de Experiabox zou deze het gewoon moeten doen. Als je het wachtwoord leeg laat en op inloggen drukt zou je gevraagd moeten worden een nieuw wachtwoord aan te maken. Laat je even weten of het hiermee is gelukt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

een week later nog s geprobeerd. toen ging inloggen gewoon zoals t hoort. zonder reset of zo.

dus nog geen idee waarom het eerder niet kan .  Maar t werkt nu dus is probleem ok opgelost.

 

bedankt,