Skip to main content

Volgens al eerder gestelde vragen over het beheerderswachtwoord, zou ik op de app moeten kunnen inloggen met het adm.wachtwoord achter op het superwifi punt. Dit werkt dus niet. En nu?

Het Admin Password van de andere SuperWiFi proberen? Of heeft u die niet? Heeft u een Experiabox v10a of KPN Box 12?


Andere wachtwoorden van de superwifi of boxen werken ook niet. 


Dag @Salemink15 Is dit inmiddels opgelost, of heb je nog hulp nodig? Kun je zo nodig nog iets meer toelichting geven? Welke Experia Box heb je en wat heb je ondertussen allemaal uitgeprobeerd? Hoe meer je vertelt, des te makkelijker wordt het voor de leden van onze community om je verder te helpen! 


Volgens al eerder gestelde vragen over het beheerderswachtwoord, zou ik op de app moeten kunnen inloggen met het adm.wachtwoord achter op het superwifi punt. Dit werkt dus niet. En nu?

Hallo @Salemink15 kun je iets duidelijker zijn met je vraagstelling.

Wil je inloggen in de KPN-app of wil je binnen de KPN app inloggen met een beheerderswachtwoord op het modem of Extenders?

 

 

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg op hebt gelost. Anders weet je ons te vinden!


Het is nog niet opgelost nee. Ik heb alleen vragen gekregen en geen antwoorden, dus de sitautie veranderd niet. Het gaat om een KPN box 12, waarbij 1 superwifi punt is aangesloten. Als ik het wavhtwoord van de wifi wil aanpassen, moet ik dit via de app doen. Als ik naar de app ga geeft ie aan dat er via de superwifi moet worden ingelogd met het beheerderswachtwoord. Ik heb het wifipunt geprobeerd, het modem, niks werkt


Jammer @Salemink15 :slight_frown:  

We hebben je vragen gesteld om de situatie duidelijk te krijgen zodat we weten wat er wel en niet geprobeerd is om in te loggen. Zou je de stappen via de servicetool voor wachtwoord wijzigen nog eens willen doorlopen terwijl je het SuperWifi punt tijdelijk losgekoppeld hebt? Je verandert dan het wifi wachtwoord in de Box12 en ik hoop dat het SuperWifi punt dat vervolgens overneemt als hij weer aan wordt gesloten. Hoor graag of het op deze manier lukt!