Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen met mijn webbrowser op het KPN moden met adres 192.168.2.254.

Geeft error: 

Websitecertificaat ingetrokken
  Het certificaat dat door deze server wordt gebruikt, is als niet-vertrouwd gemarkeerd en de verbinding is niet veilig.
  Probeer later verbinding te maken of gebruik een andere internetverbinding.
Ook geprobeeerd met andere browser echter geen succes en nu ???

Toegang ertoe is geblokkeerd.

 

 

Hallo @Schum , is bekend bij KPN, aan een oplossing wordt gewerkt.

Heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven, waardoor deze de nieuwste firmware ophaalt?

 


Hallo @Schum dit is een bekend probleem. Houd het volgende topic in de gaten.

 


Ruud bedankt voor je antwoord. Wordt de KPN box V 10 dan automatisch geupdate of moet je deze zelf updaten. Heeft de V12 box hier ook last van ?

Gr Schum


Ik wil een poort forwarden maar kom dus NIET meer in de box wat zeer irritant is. Je moet toch settings in je modem kunnen aanpassen al is het maar je WIFI wachtwoord etc.


Hallo @Schum updates van de Experia Box(en) wordt automatisch uitgevoerd door KPN wanneer nodig. Dit gebeurt in de regel 's nachts. Volgens het genoemde topic hebben zowel de Experia 10A als de Box 12 er last van, alhoewel ikzelf er met de Box 12 nog niets van gemerkt heb.


Hoi @Schum in het genoemde topic staan suggesties hoe je het probleem mogelijk kan ontwijken. Kijk of dat voor jou ook werkt.


 Hallo, Ik heb het zelfde probleem dat ik niet in de Box 12 kan komen met welke browser ik ook gebruik (Firefox,Edge,Chrome,Internet explorer).

Maar het vreemde is dat ik via mijn android mobiel via Brave browser in kan loggen als ik in mijn wifi netwerk zit.

Dus draadloos is het geen probleem dus.

Het is een beetje behelpen maar als je iets nodig moet veranderen zou je het toch nog via je mobiel kunnen doen.

Ik hoop dat KPN hier snel met een oplossing gaat komen, want volgens hun eigen woorden zijn ze het beste netwerk van Nederland :thinking:


Allen bedankt voor de suggesties en antwoorden. De stappen in de topics had ik al gevolgd echter zonder succes. Afgelopen maanden veel ellende gehad met trage menu's van interactieve TV  , vastlopers en nu dit weer. Aan het begin liep alles vlekkeloos en was ik echt tevreden met KPN vooral het snelle en toen betrouwbare netwerk maar nu is het helaas prut. Je moet toch gewoon in je modem kunnen komen. Wat dat betreft heeft Bullyboy gelijk.


Het is de laatste tijd wel kommer en kwel. De trage menu’s tot daar aan toe. Ik ben meerdere keren per dag voor enkele minuten de verbinding kwijt en dan geen tv/geen internet. Vervolgens is reset nodig.

Nu kan ik ook weer niet de Experiabo v10ax in, omdat het SSL certificaat is ingetrokken. Ik ga niet zomaar een ingetrokken certificaat vertrouwen, de enige oplossing op mijn Mac.

Wel jammer, iedere keer zodra mijn contractduur is verlopen krijg ik technische problemen…  Was ook al zo bij mijn vorige provider...


Ik ben destijds overgestapt naar KPN voor de stabiele verbindingen en de service bij KPN. Mijn eerste jaar was dit inderdaad top. Echter nu het tweede jaar inderdaad veel netwerkproblemen waardoor je diverse keren je box moet resetten. Erg jammer want je betaald toch een aanzienlijk bedrag iedere maand. Gelukkig loopt mijn contract volgende maand af dus als het modem probleem en de stabiliteit niet snel wordt opgelost ga ik toch echt verder kijken. Er zijn voor de glasvezel genoeg andere providers die wel graag willen en anders is onze ZIGGO er nog. Die heeft ook vaak mooie aanbiedingen. Jammer dat ze de kwaliteit niet hoog kunnen houden.