Skip to main content

 

Goedemiddag

ik heb het zelfde probleem. En alles gedaan al hier vermeld. Maar na de reset van de super wifi word het admin password nog steeds niet herkend. 
enig idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @David11, welkom op het KPN forum! Het lukt je niet om in te loggen op de KPN Thuis app, begrijp ik. Om in te loggen heb je het beheerderswachtwoord nodig. 

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi, Experia Wifi of de Experia Box. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password op de sticker op de achterkant van de eerste aangesloten SuperWifi of Experia Wifi. Gebruik je geen SuperWifi of Experia Wifi, dan vind je het standaard beheerderswachtwoord op de sticker op de achterkant van jouw modem. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app.

Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zal je de (master) SuperWifi of Experia Wifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi of Experia Wifi staat. Gebruik je geen wifi versterker, volg deze stappen dan voor de Experia Box.

Lukt het hiermee niet? Dan kan je ook proberen om in te loggen op de KPN Thuis app zonder dat je de SuperWifi hebt aangesloten. Je gebruikt dan dus alleen het modem.


Hoi denise

heb de super wifi gereset en nog steeds zegt de app dat de admin pasword verkeerd is


En als je de SuperWifi even loskoppelt en alléén gebruik maakt van de Experia Box? Je moet dan dus ook het admin wachtwoord van de Experia Box gebruiken. Pakt hij deze niet direct, geef het modem dan een reset. Daarmee wordt het admin wachtwoord teruggezet naar die van de sticker op de onder- of achterkant.


Van morgen de thuisapp geïnstalleerd. Bij het wachtwoord stop het verhaal.

Via 102.168…. op pc inloggen lukt.

In de app inloggen lukt niet? hoe kan dit.


Van morgen de thuisapp geïnstalleerd. Bij het wachtwoord stop het verhaal.

Via 102.168…. op pc inloggen lukt.

In de app inloggen lukt niet? hoe kan dit.

 

Heeft u versterkers?


Neen geen versterkers hier. Direct op het modem.

 


Blijf het vreemd vinden.

Als ik ga resetten, moet ik alles van mijn modem weer opnieuw instellen. oa diverse vaste IP adressen etc.

Het lijkt weer zo’n ICT oplossing. We weten het niet, hebben ook geen flauw idee…………... dus doe maar een reset. Dat alles weer opnieuw moet worden is gesteld is jou probleem. 

Bovenstaande gaan we dus niet doen. Zou heel mooi zijn als hier een nette oplossing voor komt in een update van de app. Tot dan blijf ik wel als het noodzakelijk is inloggen via de browser met het IP adres van het modem en het wachtwoord.

Wacht af tot er een goede degelijke oplossing is ontworpen, tot dan is de app waardeloos voor mij.


De app is sowieso niet zo interessant als je geen versterkers hebt. Je kan het WiFi wachtwoord er mee wijzigen, verder houd het wel zo ongeveer op. Wat voor dingen zou u er mee willen dan?


Dat weet ik nog niet, kon de app in zijn geheel niet gebruiken