Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op mijn modem

• July 13, 2020
  • 6 reacties
  • 377 keer bekeken

welke gegevens vul ik hier in? Ik kan alleen het password invoeren. Als ik de code die op de modem staat invul, dan is dat volgens dit niet correct

Beste antwoord door RBxx

Hallo @WendyR80 

Vul je wel het admin password in wat op het etiket staat?

Let ook op de evt. aanwezige tekens zoals (  {  [ , sommige tekens lijken heel erg op elkaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 13, 2020

Hallo @WendyR80 

Vul je wel het admin password in wat op het etiket staat?

Let ook op de evt. aanwezige tekens zoals (  {  [ , sommige tekens lijken heel erg op elkaar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 13, 2020

Ja heb het modem van de wand gehaald en dat wachtwoord ingevuld. Bij admin kan ik verder niks invullen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 13, 2020

Ja dat klopt @WendyR80 admin staat vast, je moet alleen het wachtwoord invullen. De eerste keer moet dat het wachtwoord van het etiket zijn, wat je dan meteen moet wijzigen. Heb je soms een KPN installatiemonteur gehad, die het password heeft gewijzigd en vergeten is dat aan jou te vertellen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 13, 2020

@RBxx nee geen monteur gehad. Ik kan het straks nog eens proberen. En bij mijn weten heb ik alleen het netwerk ww veranderd haha

• July 13, 2020

Hallo @WendyR80 , als je er niet uitkomt kun je je modem een fabrieksreset geven en is alles weer origineel zoals op de etiketten staat en kun je opnieuw beginnen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @WendyR80, zo te zien heb je al een aantal tips gekregen waarmee het inloggen moet lukken. Is het daarmee nog gelukt? :slight_smile: