Skip to main content

 welke gegevens vul ik hier in? Ik kan alleen het password invoeren. Als ik de code die op de modem staat invul, dan is dat volgens dit niet correct

Hallo @WendyR80 

Vul je wel het admin password in wat op het etiket staat?

Let ook op de evt. aanwezige tekens zoals (  {  { , sommige tekens lijken heel erg op elkaar.


Ja heb het modem van de wand gehaald en dat wachtwoord ingevuld. Bij admin kan ik verder niks invullen.


Ja dat klopt @WendyR80 admin staat vast, je moet alleen het wachtwoord invullen. De eerste keer moet dat het wachtwoord van het etiket zijn, wat je dan meteen moet wijzigen. Heb je soms een KPN installatiemonteur gehad, die het password heeft gewijzigd en vergeten is dat aan jou te vertellen?


@RBxx nee geen monteur gehad. Ik kan het straks nog eens proberen. En bij mijn weten heb ik alleen het netwerk ww veranderd haha


Hallo @WendyR80 , als je er niet uitkomt kun je je modem een fabrieksreset geven en is alles weer origineel zoals op de etiketten staat en kun je opnieuw beginnen.

 


Hoi @WendyR80, zo te zien heb je al een aantal tips gekregen waarmee het inloggen moet lukken. Is het daarmee nog gelukt? :slight_smile: