Skip to main content

Ik heb diverse malen getracht in te loggen; username is admin en ik vil het onderste admin password in achter op mijn modem, hierin staan een @, een { en een > maar kom er niet in!

Wie helpt?

Is er bij u een monteur geweest die dat ding geplaatst heeft?


Ja een monteur van KPN


Beste @KPNE71F16, welkom! Is het inmiddels gelukt met inloggen? Het gaat inderdaad om het Admin password wat op de sticker van de KPN Box 12 staat. Als de monteur het wachtwoord verandert heeft en dit niet aan jou verteld heeft, kan je het modem resetten en daarna alsnog inloggen met het standaard wachtwoord.  


Ik heb hetzelfde probleem: modem gereset maar kan met de code nog steeds niet inloggen. Niet via mijn telefoon, niet via mijn Surface en niet via de vaste pc. Iemand tips?

 


Hallo @vanL , je bent niet de enige. Het admin password op het etiket is soms wat moeilijk leesbaar, sommige letters lijken erg op elkaar zoals l en I en speciale tekens zoals ( { } ). Soms helpt het om ‘kladblok’ te gebruiken om te zien wat het resultaat is van wat je intypt.

De enige tip: goed kijken. Op afstand kunnen we (en KPN) daar helaas niets in betekenen.

Heb je goed gereset?

 


Dank voor de snelle reactie, het is gelukt!

Â