Skip to main content

Om de 5 Ghz verbinding tijdelijk uit te zetten moet ik op mijn modem inloggen. Dit lukt me niet met het Admin Wachtwoord op mijn modem. Dat Admin wachtwoord is eenduidig, geen verwarring mogelijk. Wat heb ik al gedaan?

  • Modem gereset en opnieuw geprobeerd. Geen succes.
  • Expediaboxen losgekoppeld. Modem gereset. Geen succes.
  • Telefonisch contact met de KPN winkel in Helmond. Ze verwijzen me door naar de technische dienst. Technische dienst gebeld ( 6 keer). De zesde keer is op afstand mijn modem gereset en… nog steeds kan ik niet inloggen.

KPN biedt me nu een monteur aan huis aan, die gaat me 50 euro kosten. Dat is niet acceptabel. Het is mijn fout niet dat het wachtwoord onjuist is.

Wat kan ik wel doen?

Moden resetten.

Probeer inloggen met Admin, en het wachtwoord óók Admin


Moden resetten.

Probeer inloggen met Admin, en het wachtwoord óók Admin

Als dat niet lukt: gebruikersnaam ADMIN en dan het goede wachtwoord voor het modem gebruiken (dus niet het wachtwoord voor het WIFI).

Die fout heb ik ook al eens gemaakt


Kunt u een foto plaatsen van dat Admin password? WiFi gegevens even weg poetsen. 

 


 


Vanzelfsprekend heb ik het Admin ww gebruikt en niet het WiFi ww.


Vanzelfsprekend heb ik het Admin ww gebruikt en niet het WiFi ww.

Ok. Hoeveel tekens staan er volgens u? Er staan er 10 denk ik 🤔

Die f ziet er raar uit. Volgens mij is het een f waar een aanhangingsteken aan vast geplakt zit. Deze: ' of deze: `.


Ik ga uit van 9 tekens. Inmiddels heeft KPN contact met me opgenomen. Ze sturen een monteur. Vanavond ga ik je tip met ' nog proberen.


Bij mij (op mijn KPN Box) staan er ook 10 tekens. Dus ik denk dat er bij u ook 10 moeten zijn. Maar als dat waar is, dan verdient het niet de schoonheidsprijs, een wachtwoord zo noteren.


Nick bedankt! Het was inderdaad f` in plaats van f  Ik heb 6 keer contact gehad  met KPN technische ondersteuning. Daar heb ik steeds aangegeven dat ik 9 tekens in mijn wachtwoord had staan, niemand vond dat vreemd. Jij gelukkig wel: Ik kan weer op mijn modem komen. Dank!

Voor iedereen met hetzelfde probleem: Tel tot 10!