Skip to main content

 

Er zijn al diverse topics over, heb alle geprobeerd wat in deze topics staan, echter zonder succes. Sinds deze week kan de playstation in huis geen verbinding meer krijgen met playstation network. Bij de verbindingstest gebeurd het volgende:

IP-adres ophalen: Succesvol
Internetverbinding: Succesvol
BIj PlayStation Network aanmelden: Mislukt
NAT-type: Type 2
Verbindingssnelheid is goed 

We kregen de foutmelding: NP-40833-8

inloggen via hotspot lukt wel. PlayStation gebeld maar zij zien geen blokkade. Ook KPN gebeld maar zij kunnen me niet verder helpen omdat het een extern apparaat betreft. Terwijl ik denk denk dat de WiFi ergens geblokkeerd wordt op de PlayStation. Overige apparaten werken overigens allemaal wel goed via WiFi. 

Iemand een oplossing? 

 

@DDH1969 Dat meen je niet! ik heb het even gecontroleerd en het klopt, ze hebben een EW toegestuurd:zipper_mouth: . Mijn grote excuses, daar is iets mis gegaan. Ik neem meteen even weer contact op met de afdeling logistiek :blush:


@DDH1969 Je mag trouwens voor nu gewoon de V10 aansluiten, dit heb je overigens vast al gedaan, en beide versterkers aansluiten

Éen versterker mag bij de V10 en de andere mag boven! Deze nemen beide het wifi-signaal over. Veel succes! 


Hoi @Lisa...de box ligt nu inderdaad klaar om om te ruilen maar dat durf ik niet zo goed omdat we dan straks niks meer hebben. De 2 versterkers koppelen was vorige keer ook geen succes. Toen hadden we helemaal geen WiFi boven. Op 1 of andere manier neemt de versterker het signaal niet over van de box. 
Kan ik niet 1 versterker terug sturen en dan proberen de nieuwe box te in installeren? Als dat gelukt is, stuur ik de oude box gelijk terug uiteraard.


@DDH1969 Ik ga dit even informeren!  Meedenken in de tijd dat monteurs sturen niet gewenst is wordt denk ik wel gewaardeerd.:wink:  Het is even de vraag hoe we deze info gaan overdragen aan het afhaalpunt. Die volgens namelijk streng onze instructies. Zodra ik reactie heb laat ik het weten! 


Dank je wel alvast @Lisa. Ik kan toch de 2e versterker in de doos doen die extra is verstuurd? Ze controleren toch de inhoud niet? 
 


@DDH1969 Ik heb echt geen idee! Ik ga inderdaad zelf ook uit van niet. Het is alleen niet de bedoeling, want anders kunnen klanten ook een baksteen toesturen:wink:. Laten we afspreken, jij stopt die versterker in een doos en levert die in, dan stuur ik er even een berichtje achteraan dat niet het modem maar de versterker teruggestuurd wordt. Dan komt het pakketje wel op de juiste afdeling terecht en krijg jij geen herinneringsbrieven etc.  

Ik ben heel erg benieuwd of het nieuwe modem de oplossing biedt en of jullie de apparatuur aangesloten krijgen. Je zou dus eventueel kunnen bellen met een van mijn collega's voor hulp bij het aansluiten! 


Dank je wel @Lisa, ik regel het morgen gelijk en laat je weten of het gelukt is 🙏🏻🙏🏻
Bedankt alvast! 


Waar kan ik het pakketje naartoe sturen @Lisa
En moet ik nog een briefje in de doos doen? 


@DDH1969  Dit mag je er op schrijven! Hier maak je het de medewerker een klein beetje makkelijker mee. Het PostNL punt weet dit namelijk ook, want er zit een instructie bij de omruilafspraak. :blush:

KPN Serviceretouren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen a/d Rijn


Hoi @Lisa...ik heb de experia box gisteren opgehaald en toch maar gelijk een poging gedaan om te installeren omdat zelfs beneden de WiFi slecht was😱

Na installeren deed de WiFi het nergens meer dus contact opgenomen met KPN. Na ruim 2 uur aan de telefoon te hebben gezeten, werkt nu de WiFi weer maar de WiFi versterkers dus niet. Zij blokkeren de WiFi blijkbaar. Maar gek genoeg werkt de WiFi boven nu ook best goed en de PlayStation werkt nu ook gewoon op de WiFi zonder versterker. Ik laat het voor nu maar even zo zonder versterkers. Mocht de WiFi weer slechter worden, neem ik alsnog weer contact op! Ik zal de oude experia box maandag retour sturen!
Heel erg bedankt voor alle moeite, de service en het meedenken 🙏🏻!! 


@DDH1969 Bedankt voor je bericht! Fijn dat het na enige moeite gelukt is de box aan de praat te krijgen! Bijzonder dat de EW en de EB niet goed samengaan, dit zou gewoon moeten werken. Als jullie voor nu geholpen zijn, dan ben ik daar blij om. Laat het inderdaad in de toekomst maar weten als er weer problemen zijn, dan kijken we even verder.  Betreft het retourneren van de oude EB, dat is helemaal prima. We zien hem vanzelf verschijnen. :hugging:


Reageer