Skip to main content

Goedemiddag rein hier.

Ik heb 2 super wifi punten ( eindelijk) geïnstalleerd.  Wil ik via mijn kpn inloggen. Word er om een wachtwoord gevraagd .

Maak niet uit welk wachtwoord ik invoer .

Het blijft fout. En blijf maar resetten. 

 

Ook als ik wil inloggen op mijn modem. 

Heb adm: wachtwoord  zeker 50 x ingevoerd .

Maar helaas. 

Help aub

 

Hallo @Rein02 inloggen in MijnKPN is heel iets anders dan inloggen in je modem of de wifi versterkers.

Inloggen in je modem doe je met 192.168.2.254 en daarna je wachtwoord.

Waar wil je precies op inloggen, op je modem, welk merk en type? Of op de wifiversterker en waarom?

 


Netwerk beheren 


Netwerk beheren 

Hallo @JanD  duidelijk, nogmaals, wat is het merk en type van je modem? Daar kun je inloggen via 192168.2.254 en dan zie je in het overzicht meteen de IP-nummers van de versterkers staan.

 


Als ik de thuis app open  . Verbonden met .

Je kunt dit netwerk beheren door in te loggen op het volgende apparaat.  SUPER WIFI .

Qr code scannen gaat niet . Voer je beheerders wachtwoord in . Maakt niet uit welke ik in voer . Van mijn thuis app  Mijn KPN , KPN TV . Achter op modem ,achter super wifi . Niks helpt . En na verkeerd wachtwoord word de wacht tijd steeds langer . 

Gggrrrrrrr


Achter op de SuperWiFi staat een Admin Password.

Dat moet je hebben.


Nee hoor helpt niet .

Admin paswoord verkeerd wachtwoord 

Qr code verkeerd wachtwachtwoord. 

Dat heb ik ook als ik met admin wachtwoord op de router wil inloggen. 

Ik kom er niet in .

Zit nu op ruim 700 sec wachttijd om opnieuw te proberen 

Ik ben niet technische.  Ik heb met heel veel moeite alles kunnen aansluiten. 2 tv 1 pc en 1 poort eufycam Maak je de super wifi open . Blijk ik geen poort op de router meer vrij te hebben.  Een switch aangeschaft. Maak doos open , zit er geen verbinding kabel voor router in weer terug naar winkel . Nu al ruim 8 uur bezig met die super wifi.  Begint nu aardig SUPER irritant te worden. 

Ik begin mij nu af te vragen waar ik aan begonnen ben .

 


Op beide SuperWiFi's staat een verschillend Admin Password. Je moet ze beide proberen.

Welke modem heeft u? Heeft u een zwart modem? Die er van achteren zo uit ziet?

Is dit ding door de monteur geïnstalleerd? 


Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord van de master SuperWifi. Dus de eerste die aangesloten is. 


Als ik de thuis app open  . Verbonden met .

Je kunt dit netwerk beheren door in te loggen op het volgende apparaat.  SUPER WIFI .

Qr code scannen gaat niet . Voer je beheerders wachtwoord in . Maakt niet uit welke ik in voer . Van mijn thuis app  Mijn KPN , KPN TV . Achter op modem ,achter super wifi . Niks helpt . En na verkeerd wachtwoord word de wacht tijd steeds langer . 

Gggrrrrrrr

 

Hoezo lukt de QR code scannen niet?

Als de Superwifi’s goed gereset zijn, bedenk je zelf een beheerderswachtwoord die je 2 keer invuld.

Als er onjuist wachtwoord staat, dan zijn ze niet goed gereset, of je bent te snel.

Na resetten minimaal een kwartier bekabeld aan je modem laten zitten en geduld hebben, 


Hallo iedereen…

Het is mij gelukt om in te loggen,  met het tweede super wifi punt . Die op 1 hoog staat .

Masr nu nog inloggen op mijn modem. 

Onder tussen al 60 x het adm. Wachtwoord ingevuld maar het lukt niet. 


Wat is het voor teken achter de e 

 


Wat is het voor teken achter de e 

 

Is dit een foto van de achterzijde van de KPN Box? Het is denk ik een min-teken, maar welke? 😄

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hyphen-minus

 


Ik zeg ook een - teken. Lukt het daarmee?


Hallo iedereen…

Het is mij gelukt om in te loggen,  met het tweede super wifi punt . Die op 1 hoog staat .

Masr nu nog inloggen op mijn modem. 

Onder tussen al 60 x het adm. Wachtwoord ingevuld maar het lukt niet. 

 

Lukt QR code scannen op de Box12? Als het goed is opent hij een tekste bestand (notes) en krijg je de wifigegevens plus admin password als tekst. Dan is het kopiëren plakken zonder typefouten.

 

Maar voor wifi instellingen moet je in de Superwifi’s zijn hè


Door bezigheden buiten. 

Late reactie…

Of het met jullie adviezen is gelukt weet ik niet , maar zover ik het weet , doet en werkt alles .

Dus dank jullie wel


Daar gaat het om. 🙂 Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien wij je graag weer verschijnen.