Skip to main content
Vraag

Inmiddels een jaar in afwachting van aanleg glasvezel

• May 17, 2026
  • 9 reacties
  • 102 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Voor de zoveelste keer komt KPN hun afspraken niet na, maar wel weer een factuur sturen die ook weer niet klopt.

Ik zit nu al een jaar te wachten op de afspraken die elke keer gemaakt worden maar die vervolgens niet nagekomen worden.

Wij zijn er klaar mee.

Wij zitten nu al een jaar te wachten op de glasvezel aansluiting.

Wij zijn verdorie al heel lang klant bij KPN maar dat schijnt niets meer te zeggen bij KPN. Ik heb maar 1 woord voor dit bedrijf en die ga ik hier niet uitspreken, wat een prutsers zijn het.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 17, 2026

Wat zegt deze site over de status van jouw adres?

Forum|alt.badge.img

Her ergste is dat de glasvezel is aangesloten maar er blijkt een knik in de kabel te zitten dus moet opnieuw getrokken worden vanaf beneden.

Niemand weet wanneer dat gaat gebeuren. Het enige wat ik hoor is dat het wel een halfjaar kan duren.

Hoezo service

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 17, 2026

Heb je helemaal geen verbinding meer?

Forum|alt.badge.img

Niet via de glasvezel ik heb een ouderwetse koper verbinding.

Ik wacht al sinds november op de glasvezel verbinding.

Maar ik denk dat wij het opgeven met KPN. Blijkbaar zijn ze weinig klantvriendelijk, ik ga hier niet uitleggen wat er de afgelopen jaren fout is gegaan. Ik kan er bijna een boek over schrijven, dus ons geduld is op

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 17, 2026

Beste ​@HannaVdBerg85 je hebt in ieder geval werkende diensten, of dat nu glas of koper is, is minder belangrijk, als het maar werkt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@HannaVdBerg85. Een jaar wachten op glasvezel en ook nog problemen met je factuur is echt niet fijn. Als je factuur niet klopt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dit meteen voor je nakijken.

Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld in jouw profiel. Ik ga voor je uitzoeken wat de status is van je glasvezelaansluiting en of ik hierin iets voor je kan betekenen. Ik kan nog niets beloven over de oplossing of hoe snel het gaat, maar ik ga er wel naar kijken.

Ik laat het je weten zodra ik meer weet. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik zie dat je jouw bestelling inmiddels hebt geannuleerd en dat je overstapt naar een andere provider. Klopt dat?

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn bestelling niet zelf geannuleerd, maar na het laatse telefonisch contact ben ik boos.

Dus wij hebbem KPN opgezegd, wij zijn er klaar mee.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer om te horen dat je hebt besloten om KPN op te zeggen na deze ervaring. Ik begrijp dat dat frustratie en boosheid kan opleveren. Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan ben je altijd welkom om hier weer een bericht te plaatsen.