Skip to main content

Ik lees ook met interesse deze berichten, want ik heb hetzelfde probleem. Met maar 2 Tv's en 1 laptop! Ik denk ook dat het aan mijn Box ligt.

Ik woon zelf in Spanje maar heb mijn huis verhuurd.

Mijn huurders hebben al meerdere malen gebeld met KPN ( wat een frustrerend dagvullend en zelden oplossend programma is!)

Nu ben ik 4 weken hier en merk het ook meteen.

Mijn internet is veel te traag en en de TV hapert voortdurend. Hoe kan ik regelen dat er bijvoorbeeld eens een keer een monteur komt zonder dat ik dat hoef te betalen?

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hallo @Botd via onderstaande link kun je een monteur regelen of gratis bellen met 0800 0402.

De monteur is gratis als het aan het KPN-netwerk of de KPN-bruikleenspullen (modem/tv-decoder) ligt, anders moet je de tijd en gebruikte materialen betalen.

https://www.kpn.com/service/monteur.htm


dankjewel voor je reactie.

Ik kan alleen een afspraak voor 75 euro online regelen, en ik heb niet het vertrouwen dat ik dat geld dan terug krijg …. want telefonisch was de eind conclusie “ja, dan weten wij het ook niet meer”… dan moet u een monteur laten komen maar dat kost 75 euro.

 


Hallo @Botd , nogmaals, als blijkt dat het aan KPN ligt gaat de monteur een gratis bon schrijven. Gaat de monteur echter toch berekenen, vraag dan aan de monteur dat hij duidelijk specificeert wat hij gedaan heeft en vraag een kopie van de bon op. Als achteraf duidelijk blijkt dat de storing bij KPN ligt, krijg je dat geld weer op een volgende nota gecrediteerd, desnoods met behulp van het moderatieteam hier.

 


Hoi @Botd. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld hapert en dat jouw internetverbinding niet stabiel is. Heb je de stappen op deze pagina al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen mijn collega's de verbinding doormeten en een passende oplossing bieden. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Ik geef het door aan huurders die normaal in mijn huis wonen; nou hebben ze mij verteld dat ze al een paar keer gebeld hebben…. Ik weet ook hoe dat gaat. Enorm veel standaard procedures doorlopen en zelden iemand aan de lijn die er verstand van heeft omdat de monteurs altijd onbereikbaar zijn. Ik heb ze voortdurend ook verteld: laat een monteur komen!!!!

Ik zal ze dat weer vertellen en nu met jouw verhaal er bij. Dankjewel.


Graag gedaan. Als je er toch niet uit komt, dan weet je mij te vinden!😊