Skip to main content

Hallo @Erwin_ ,

Ik ben ook benieuwd  naar het antwoord althans de oplossing.

Ik heb ook geruime tijd last van instabiel internet Lan/Wifi .

Ook in mijn log staat deze melding vaak en precies op dat moment  ervaar ik ook problemen met internet verbinding.

ik heb een experiabox v10A .

Meerdere malen gereset, hard reset, terug naar fabrieks instellingen maar zonder resultaat.

 

Gr jeroen.

admin: eigen topic aangemaakt. 

Op het moment dat ik mijn vorige bericht schreef kreeg ik weer problemen dat alles uit viel zelf al 5 keer en krij nu deze melding

@Kpn dit wordt nu wel heel vervelend (druk ik mij zacht uit 🤨)

 


Hoi @noennieh. Wat vervelend dat jouw verbinding steeds wegvalt. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en kom op dit moment geen bijzonderheden tegen. Zou je het glasvezelaansluitpunt spanningsloos willen maken voor 2 minuten. Zet daarna de stroomstekker er in en wacht totdat alle lampjes weer correct branden, Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt. Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag!


Ik heb  deze melding op TV niet weer gekregen. 

Wel problemen met verbinding voor neflix.

Ook alweer een aantal wegval momenten van de wifi verbindingen .

Hierna weer de experiabox totaal opnieuw moeten opstarten om het probleem op te lossen.

 

 


Wat goed om te lezen dat je deze melding niet meer hebt gezien op de tv. Heb je het glasvezelaansluitpunt al 2 minuten spanningsloos gemaakt?


@Vikash ja had ik na je vorige bericht al gedaan. Dit ook al eerder gedaan tijdens de eerste problemen. 

Maar het lijkt mij niet een werkwijze dit elke keer te moeten doen na problemen met mijn netwerk.

Dan zit er namelijk iets tructueel niet goedin jullie aansluiting 😉.

 


Ik heb opnieuw jouw verbinding doorgemeten. Opnieuw zie ik dat er vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geconstateerd. Ik zou je willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402), gelijk nadat dit weer eens gebeurd. Op deze manier kan mijn collega gelijk jouw verbinding doormeten en een passende oplossing aanbieden, waarschijnlijk een storingsmonteur. Ik hoor graag van je hoe dit afloopt of als ik nog iets voor jou kan betekenen.

 

 


@Vikash 

Ik had weer een foutmelding op mijn tv en uitval van mijn netwerk.

Direct het nummer gebeld maar medewerker geeft aan net als vorige keren dat hij niets speciaals kan vinden.

Wel gaf hij aan een upgrade te kunnen doen van mijn glasvezel zodat het opgelost wordt wel vreemd dat het dan wel kan maar dat ik dan weer een jaar vast zit aan kpn werd niet vermeld  omdat dit niet een upgrade is van mijn glasvezel maar van mijn abonnement 🤨

Dus dit maar niet gedaan😁

Ben nu al een half jaar bezig om zaken te melden en heb meerdere dingen vervangen zoals switch en bekabeling zonder resultaat. 

Helaas  door dat @Kpn niet meedenkt naar een passende oplossing ben ik nu op het punt gekomen om opzoek te gaan naar een andere aanbieder.

Na het beëindigen van het telefoon gesprek had ik direct weer een uitval van het netwerk.

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Iedereen bedankt die heeft geprobeerd  om te zoeken naar een oplossing maar helaas zonder resultaat.

 


@noennieh To be honest, het spanningloos maken van een NT heeft geen ruk zin. Je zal altijd de zelfde demping waardes zien. Gezien je elke keer deze meldingen krijgt wat voor type TV kastjes gebruik je van KPN? Heb je DVS (klik op het tekstje om te zien wat dit is.) tussen je modem of tv staan? Zijn alle lampjes daarvan groen. Heb je ook al geprobeerd met een vaste UTP kabel vanaf modem naar tv rechtstreeks. Als ik je PC en HN weet kan ik aan de lijn zien of je demping waardes in orde zijn. Kijk ook ff na of de koperen adertjes tegen de connectors aanzitten van de UTP kabel. en of ze in deze volgorde staan afbeelding. Zit de kabel vanaf de glasvezel kastje naar de modem wel in de rode WAN poort achterop de modem? Zijn de koperen contactjes hier ook van in orde? Wat voor soort NT hangt er?


@Pauwerful ik niet dvs en heb alle kabels al doorgemeten en bij twijfel vervangen.

Niets heeft geholpen en ga nu ook geen moeite meer doen om andere zaken te proberen.

Ik heb als klant alles er aan gedaan nu was kpn aan zet en doen dit niet dus helaas.

 


Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder voor jou uitzoeken en nemen telefonisch contact met jou op als dat nodig is.