Skip to main content
Beantwoord

Instabiel internet in Voorschoten sinds drie dagen. V10a knippert dan blauw.

• March 16, 2022
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb een Experiabox V10A en haal over koper 80 Mbps down. Maar sinds drie dagen lijkt mijn verbinding instabiel. Dan heb ik geen internet, gaat mijn box blauw knipperen (opnieuw intrainen) en na een minuut of drie doet internet het weer.

Waar kan dit aan liggen? Ik heb laatst bericht gehad over werkzaamheden aan het netwerk, kan dat er mee te maken hebben (Voorschoten postcode****)?

*admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi @JAPT, balen dat je problemen met jouw internetverbinding ervaart.

De werkzaamheden kunnen inderdaad invloed hebben op jouw netwerk. Maar laten we kijken of we het toch kunnen verhelpen. Ik raad je allereerst aan het modem eens een reset te geven. Dit lost de meeste problemen op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2022

Hi @JAPT, balen dat je problemen met jouw internetverbinding ervaart.

De werkzaamheden kunnen inderdaad invloed hebben op jouw netwerk. Maar laten we kijken of we het toch kunnen verhelpen. Ik raad je allereerst aan het modem eens een reset te geven. Dit lost de meeste problemen op.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2022

Dat heb ik vanzelfsprekend al een aantal keren gedaan.

Volgende stap is dan zeker hard reset? Daar zit ik niet op te wachten ivm mijn instellingen...

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Met ‘dat’ bedoel jij dan zeker het stroomloos maken van het modem. Nee, ik bedoel echt een harde reset. Dit lost in veel gevallen problemen op.