Skip to main content

Hallo!

Ik vraag me af wat het nut is van jullie klantenservice? Ik belde zojuist met een collega van jullie na een relatieve korte wachttijd van 15 minuten. Vervolgens nam een mevrouw op die mij wel wilde helpen en na het opnemen van de gegevens ‘aan de slag ging’. Vervolgens besloot zij een extra 15 minuten niks te zeggen en uiteindelijk het gesprek te beëindigen. 

Ik neem aan dat jullie ergens wel mensen hebben werken die voor hun werk betaald worden, dus bij deze alsnog mijn vraag: het internet bij ons is instabiel en dat komt hoogstwaarschijnlijk door de V12 box. Zouden wij een andere box kunnen ontvangen?

Hoi @GeInTV ,

De box 12 is niet mijn favoriet maar we kunnen niet direct zeggen dat die het probleem veroorzaakt.

Heb je koper of glas?En heb je een switch of DVS?En is de box 12 al gereset?

reset box 12,Maar in de praktijk moet je hem wel 15sec indrukken.

 


Thanks voor de snelle reactie! Gereset en wel, glasvezel en een switch :) 


Switch? Welke?


Excuus, ik zie net dat wij die helemaal daar niet op aangesloten hebben (de switch, het is overigens een TP-Link, type SG105)


Heb je de glasvezelkast al 3 minuten stroomloos gemaakt?Die switch is dus niet nodig?Wil je die eens afkoppelen?En welke firmware heeft je box 12?


De glasvezelkast niet! Dat klinkt wel goed, ik ga er even achteraan


Hi @GeInTV, heeft het resetten van de glasvezelkast geholpen? Of kan je nog meer hulp gebruiken? Hoor het graag!