Skip to main content

Hoi allemaal,

 

Ik ben afgelopen weekend verhuisd naar een nieuwe huurwoning waar (ook) glasvezel ligt en heb mijn abonnement meegenomen die ik voorheen ook al had (200/200). Echter ervaar ik nu problemen met een instabiele verbinding waar ik tijdens het gamen last van heb. Ook wanneer ik een simpele ping command uitvoer naar google via CMD is dit zichtbaar:

 

 

Jullie zullen dan ook vast begrijpen dat dit vrij hinderlijk is… :)

 

Ik heb de KPN monteur alles laten installeren en kabels (cat 5e) laten trekken naar mijn kamer waar mijn PC mee verbonden is.

 

Ik heb geen harde reset geprobeerd oid.

 

Graag hoor ik jullie suggesties.

Bump, niemand?


Als bevestiging, ik heb er niet altijd last van..
 

 


Hoi @SuperSteven. Wat vervelend dat jouw verbinding instabiel is. Ik zie dat je hiervoor al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij dit probleem inmiddels al hebben doorgezet. Mijn collega's zoeken dit verder voor jou uit en er wordt contact met jou opgenomen zodra er meer bekend is. 


@SuperSteven Is het probleem inmiddels al verholpen?


@SuperSteven Is het probleem inmiddels al verholpen?


Ja, ik ben geholpen. Blijkbaar was er iets niet goed omgezet bij jullie, nadat een monteur is langs geweest heeft hij gebeld met jullie INFRA team en is het verholpen.


Wat fijn dat probleem door één van onze monteurs uiteindelijk toch nog verholpen is. :blush: