Skip to main content

Vandaag email ontvangen met een datum voor een installatie monteur. Helaas is deze precies in onze vakantie gepland. Telefonisch kwam ik er niet doorheen, online kan ik tot de kalender kijken, helaas kan ik geen data selecteren omdat dit niet zichtbaar is. Met tablet/ telefoon en laptop geprobeerd. Van ons mag de datum 20 oktober al zijn. Er moet helaas wat aangepast worden, staat in de mail. Anders had ik de installatie zelf verricht. Ik hoop dat jullie hierin kunnen helpen. 

 

Tja... ik zie het probleem. De kalender die uitklapt valt onder de footer. Best wel knullig... 


Hoi @RBuijing, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad knullig, hier ga ik werk van maken. 

Wat je afspraak betreft, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik kijken of ik het op 20 oktober kan inplannen. :relaxed:


Dankje voor je reactie, ik heb mijn profiel ingevuld. Hopelijk heb je voldoende gegevens. Heb inmiddels ook telefonisch contact gehad. Duurde even voordat ik als nieuwe abonnee gevonden was. Was niet eerder dan 5 november mogelijk. Wellicht kan het alsnog eerder, zou erg fijn zijn. 


Hi Richard, elkaar zojuist gesproken over een eerdere datum voor de afspraak. 'Helaas’ ben je dan nog op vakantie, in overleg houden we dan 5 november aan. 

Fijne vakantie gewenst alvast. :relaxed: