Skip to main content

Goedemiddag,

Na als nieuwe klant twee weken gewacht te hebben op de installatie van internet & tv vandaag in de ochtend de monteur thuis gehad. De beste man kon het alleen niet zelf voor elkaar krijgen, want hij deed voornamelijk glasvezel en wat hier moest gebeuren moest toch een monteur met wat meer ervaring komen. Hij netjes gebeld en deze zou tussen 13.00 en 14.00 uur bij ons zijn om het half aangesloten spul verder af te maken.

Maar niemand kwam opdagen. Gebeld met de klantenservice, werd doorverbonden, werd opgenomen (in de auto gezien de achtergrond geluiden) en daarna meteen in de wacht gezet en toen na 10 minuten in de wacht bij de betreffende persoon de hoop opgegeven. Kreeg vervolgens een mail met nieuwe tijd, vandaag tussen 15.00 uur en 17.00 komt de monteur. Helemaal prima.

Nou weer niet natuurlijk, kreeg 10 minuten later een volgende mail met maandag tussen 15.00 uur en 17.00 uur dat ik de monteur mag verwachten.

Klantenservice gebeld, kan niets voor je doen, nee ze werken ook niet in het weekend. Maar de monteur vanochtend heeft hier alles open laten liggen, contactdozen eraf, half aangesloten modem etc.

Ja heel spijtig, maar kan niets voor je betekenen gaf klantenservice aan. Wat nou als maandag weer hetzelfde geintje zich afspeelt? Nou, dat komt meestal niet voor krijg je dan als antwoord.

Dus nu heel het weekend met open contactdozen in de woonkamer waar onze hoofdaansluiting is, met twee kleine kinderen thuis en een half aangesloten modem. Geen internet / geen T.V. en samen allemaal duimen draaien dat het maandag wel goedkomt. 

Echt sorry, maar dit is echt erg. Als je begint aan de installatie en je legt alles open en half aan, kun je niet zomaar alles ineens het weekend over tillen.

Hoi @Rommen . Welkom op het forum.

Ik word niet vrolijk van wat ik lees. Helaas herken ik het wel.  Ik vermoed dat de agenda van de monteurs al redelijk dichtgetimmerd zat en daar lijk jij nu de dupe van te worden. :-(

Als je het niet vertrouwd met al die losse spullen zou ik dat allemaal aan de kant schuiven. Gelukkig staat er geen gevaarlijke stroom op onze aansluitingen. Dan heb ik het over de KPN aansluiting zelf.   Dat wordt wel een ander verhaal als de monteur ook met 220 bezig is geweest. Er zijn toch geen stopcontacten open gemaakt? 

Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.  Heb jij toevallig een mobiel abonnement bij KPN? Want dan kan ik daar een gratis grote bundel op zetten zodat je in ieder geval even vooruit kunt. 

Â