Skip to main content

Vorige maand heb ik een abonnement afgesloten met het verzoek dit in te laten gaan op 14 november. Nu heb ik op dit moment nog geen internet, maar heb wel al 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen met het verzoek om even af te wachten (want waarschijnlijk moet de installatie nog doorgegeven worden oid). Daarnaast kom ik ook niet in aanmerking voor een noodpakket omdat ik nog geen klant ben. 

Niet zo fraai dit @Installatie niet gereed 🙁

Je hebt ook geen verbinding meer via een vorige provider?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb mijn gegevens ingevuld. 


Aangaande de vorige provider, ik ben verhuisd en heb geen verbinding meer via een vorige provider. 


Bedankt @Installatie niet gereed,

Ik zie dat er vanuit een eerder contactmoment vandaag een melding is aangemaakt voor een achterliggende afdeling, met het verzoek om meer duidelijkheid te geven en alsnog een noodpakket te versturen, ik hoop dat je daar snel wat van hoort!

Mocht je donderdag nog geen bericht hebben ontvangen hierover, trek je dan weer bij me aan de bel?


Hi, helaas ben ik nog steeds niet geholpen. Ik ben gisteren zo ongeveer de hele dag bezig geweest met in de wacht staan, er weer uitgegooid worden, een medewerker spreken die mij niet kan helpen, etc. Ik heb wel bericht gekregen dat er contact is geweest met de makelaar (Volker Wessels). Zij geven aan aan dat ze dit niet oppakken omdat het onder hun nieuwbouw afdeling zou behoren. Dit is niet het geval (want wij wonen niet in nieuwbouw) en daarom is jullie interne afdeling hierop gezet. Ik heb bericht gekregen dat dit 5 werkdagen gaat duren. 

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel fijn dat jullie hier zo mee bezig zijn, maar ik ben op deze manier gewoon niet geholpen. Ik heb nog steeds geen noodpakket, en kan op deze manier thuis niet fatsoenlijk werken en dit levert me erg veel stress op. Ik vind het schandalig dat ik nu een week moet gaan afwachten en de kans groot is dat het dan nog niet verholpen is. 

Ik zie twee opties:

  • Ik heb vanaf vandaag een werkend (nood)pakket
  • Ik wil mijn abonnement opzeggen, en ga ervan uit dat dit kosteloos geregeld kan worden

Ik hoor graag welke van de twee het wordt. 


Er is zojuist een noodpakket naar ons toegestuurd, heel fijn. Bovenstaand bericht mag je voor nu negeren.